Hoi beste Wim.
Dankjewel kerel.
Wij: de harde kern helivliegers hier die op het Loo vliegen zijn inderdaad heel erg gezegend met die vlieglocatie.
Met name zomers is het een top locatie.
Er zullen vast mensen zijn die denken dat ik zwaar aan het overdrijven ben, maar echt het is een super vlieglocatie.
Niet vanwege Bea alleen hoor.Ha ha ha ha ha
Maar meer omdat het veld heel erg fijn is om te kunnen helivliegen.
Hele hoge bomen rondom die de wind vaak afvlakken of zelf tegenhouden.
Er mogen geen honden op het veld komen dus op een enkele drol na die je met een loep moet zoeken is het veld helemaal schoon.
Enige nadeel, maar daar kan men zich op instellen is dat de bomen zomers veel blad hebben en je daar last van kunt hebben omdat de heli ietwat weg kan vallen tegen de achtergrond.
Maar zelf ben ik er helemaal aan gewend en heb nauwelijks last van de bomen.
Het veld is helemaal omheind met een houten hekwerk van ±1 meter hoog.
Zomers staan er echt veel mensen achter de hekken te kijken hoe wij onze helivliegkunsten vertonen.Zeer vermakelijk al die aandacht en dan ben ik nog niet eens een ijdeltuit.Ha ha ha ha
Dus ook nog een best wel veilig want er lopen dan doorgaans geen mensen zomaar kris kras over het veld in het gebied waar onze heli's rondvliegen.
En Wim kerel, jij bent echt van harte welkom om mee te vliegen met ons.
Ik weet dat het helaas een pleuris end is vanuit Zeeland maar hoop echt dat je aankomende zomer eens jouw Zeeuwse wentelwiekmachines hier bij ons kunt rond laten fladderen.
We kunnen nadien ook nog eens een hapje ergens eten indien jij dat leuk vind.
Ik ken nog een friettent in de buurt die hele goeie en lekkere friet heeft.En ook een pindasaus om je vingers bij op te eten.Ha ha ha ha
Ik trakteer gasten zoals jou met alle plezier op een heerlijk Apeldoorns frietje.
Vr Gr D
Nog even een foto van wat Erwin bedoelt

Mvg. Freddie