Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
We weten nu in ieder geval dat ie het doet en dat de swashplate de juiste kanten op beweegt. Wel zo prettig. Throttle hold nog even activeren trouwens. Die zetten ze in China standaard niet aan.
Goed bezig!!
Lekker gevoel he dat optoeren...
Ja throttle hold actief wil zeggen dat je een schakelaar op de zender hebt waarmee je direkt de motor uit zet. In normal mode waarin je eerst zult gaan vliegen is dat minder relevant want gas dicht is motor uit. Echter in idle up is dat niet zo. Dan draait de motor constant ook als je gas dicht is. De linkerstick doet dan alleen nog pitch zeg maar simpel uitgelegd. Als je dan dreigt te crashen moet je de schakelaar omzetten om schade te voorkomen anders gaat ie al draaiend het gras is.
Nu is het zo dat je dit niet gelijk nodig hebt maar je moet wel al aan de functie wennen. Niet alleen voor wanneer je een keer in idle up gaat vliegen maar ook voor je eigen veiligheid later bij grote helicopters. Dan wil je niet dat als je per ongeluk het gas aanraakt hij begint te draaien.
Goede uitleg weer,dank je.
Ik denk wel dat het me duidelijk begint te worden.
Eerst morgen kijken hoe ik die pdf handleiding van de devo 10 doorzoekbaar kan maken want dat is hij niet![]()
Net even de blade blades geprobeerd op de minihij heeft iets meer lift ha ha.....dit lukt me geen 2e keer denk ik
Pagina 29. Ik zie alleen dat default de rudder dr switch dan gebruikt wordt bij de Devo 10. Da's niet handig. Moeten we een andere switch voor gebruiken. We kijken wel even. Op de Devo 7 heb ik hem linksboven op de hold/trainer switch.
Eerst morgen kijken hoe ik die pdf handleiding van de devo 10 doorzoekbaar kan maken want dat is hij niet![]()
Ok ben benieuwd. Weet je ook hoe laat ongeveer maandag??![]()