Verzameltopic Walkera CP helicopters

Top. Ben benieuwd hoe hij bevalt..

Om het even snel te verwoorden: Hij lijkt veel op het gedrag van de V120. Het voelt heel licht en soepel aan.
Vergeleken met de Blade mCPX is appels & billen vergelijken, wat ligt Blade ver achter op de souplesse van Walkera!

En stil.................., ik denk niet dat ik er een Black & Decker van ga maken zoals die van Marco.

Om het even snel te verwoorden: Hij lijkt veel op het gedrag van de V120. Het voelt heel licht en soepel aan.
Vergeleken met de Blade mCPX is appels & billen vergelijken, wat ligt Blade ver achter op de souplesse van Walkera!

En stil.................., ik denk niet dat ik er een Black & Decker van ga maken zoals die van Marco.

Heb je ook al een idee hoe lang je kunt vliegen op een standaard accu?

Die foto zat erbij omdat ik een reply deed; ik zal hem er even uit halen. Overigens zijn dit de 280 mAh accu's van Banggood (waar bij stond dat ze geschikt waren voor de Genius CP). Na een kleine striptease zijn ze inderdaad geschikt en je kunt er erg lang op vliegen.

ha ha ok, maar waar zijn dan jouw foto's van de ontkleedde lipo :-) ?

ha ha ok, maar waar zijn dan jouw foto's van de ontkleedde lipo :-) ?

Die zilvere lipo (rechts) was ook blauw totdat ik zijn jasje uittrok; het zijn dus twee dezelfde lipo's. De linker met blauwe folie en de rechter zonder.
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Psies 6 min haal je makkelijk met de 240 en 260 mah, met de 350mah kom ik aan de 8 min :-) met rustig rondvliegen dan :p.

Dat zijn wel hele nette tijden zeg! Met mijn Genius kwam in aanvankelijk niet verder dan 4 minuten; nu met de 280 mAh lipo's kom ik tot ongeveer 6 minuten. Wordt het motortje niet heel erg heet na 8 minuten vliegen?

Vraag: (Marco?)

Ik wil de DR en EXPO voor Aileron EN Elevator op 1 switch schakelbaar hebben.
Dus niet beide instellen die ik dan standaard met 2 schakelaars moet bedienen, maar ik wil dit op 1 schakelaar!
De bedoeling is om deze instellingen op switch AILE D/R van de DEVO 8S te zetten.

Op mijn Spektrum DX8 geen enkel probleem omdat je alle gewenste functies op elke gewenste schakelaar kan zetten.

Bij de DEVO misschien ook best mogelijk, maar dan is het weer heerlijk verborgen.
Weet iemand hoe dit te doen is?

:worship:

Tom. Ik heb het nog even nagekeken, kan zo gauw geen menu vinden waar je dit kan veranderen.
Of het eigenlijk wel kan weet ik niet.
yellowflashcolorzpdt41.gif

Grtz Marco.

Haha. Die van mijn maakt zoveel lawaai, doordat de motor tegen de canopy aankomt.
Zonder canopy is ze dus een stuk stiller.
Met een nieuwe en kleinere motor zal ze weer wat stiller zijn.
yellowflashcolorzpdt085.gif

Als er buiten mee gevlogen word valt dat lawaai nog best mee.
yellowflashcolorzpdt03.gif

Grtz Marco.

Dat zijn wel hele nette tijden zeg! Met mijn Genius kwam in aanvankelijk niet verder dan 4 minuten; nu met de 280 mAh lipo's kom ik tot ongeveer 6 minuten. Wordt het motortje niet heel erg heet na 8 minuten vliegen?

Nee niet zo heet als op de mini...dat boardje is echt waardeloos eerlijk gezegt :mad:.

Die zilvere lipo (rechts) was ook blauw totdat ik zijn jasje uittrok; het zijn dus twee dezelfde lipo's. De linker met blauwe folie en de rechter zonder.
full

Maar mis ik nou iets Lee, ik zie geen foto's 8O ?

kiek daar zijn ze ha ha :-) dat scheelt wel ja ha ha perfect.

Laatst bewerkt door een moderator:
Haha. Die van mijn maakt zoveel lawaai, doordat de motor tegen de canopy aankomt.
Zonder canopy is ze dus een stuk stiller.
Met een nieuwe en kleinere motor zal ze weer wat stiller zijn.
yellowflashcolorzpdt085.gif

Als er buiten mee gevlogen word valt dat lawaai nog best mee.
yellowflashcolorzpdt03.gif

Grtz Marco.

Stukje tape tussen de canopy en het frame proppen ? of raakt hij hem ver boven Marco ?

Maar mis ik nou iets Lee, ik zie geen foto's 8O ?

Nu begrijp ik het pas; jij ziet niet wat ik zie. Blijkbaar doe ik iets verkeerd met de foto's. Zelf zie ik ze wel, maar kennelijk heb jij geen toegang tot de foto's. Ik had een fotoalbum aangemaakt van het type Privé - Alleen zichtbaar voor contacten en moderatoren.

In dacht bij het aanmaken van het album dat forumleden ook contacten waren. Dat is blijkbaar niet zo; heb zojuist het fotoalbum openbaar gemaakt. Zie je ze nu wel (bij de vorige posts bedoel ik)?

Stukje tape tussen de canopy en het frame proppen ? of raakt hij hem ver boven Marco ?

De motor is een beetje aan de hoge kant.
Zodat de bovenste rand net tegen de canopy aan komt.

imag0865v.jpg

Zo'n C05M motortje is een heel stuk lager.
En ook nog eens een stuk lichter (4 gram).
De motor die er nu in zit, weegt zekers 3 keer zoveel.
yellowflashcolorzpdt05.gif

Grtz Marco.

Ik zag de foto's van Lee net ook niet.

De motor is een beetje aan de hoge kant.
Zodat de bovenste rand net tegen de canopy aan komt.

imag0865v.jpg

Zo'n C05M motortje is een heel stuk lager.
En ook nog eens een stuk lichter (4 gram).
De motor die er nu in zit, weegt zekers 3 keer zoveel.
yellowflashcolorzpdt05.gif

Grtz Marco.

Ik zag de foto's van Lee net ook niet.

Ja das inderdaad hoog zeg dat is inderdaad niet op te lossen. Is dat ook een outrunner ? Moet nogal een opervlakte zijn zeg wat dan ronddraait :-).

@ Lee, ja nu doen ze het prima

Ja das waar Tom...mmmzz lijkt erop dat ze mijn V450D03 openbreken in Beiing...als google het Chinees goed vertaald :rolleyes: oo oo. Maar van daar komt het toch nog steeds uit China ? Ik zie iig niet dat ze hem in German lager hebben toch ?

出口总包互封开拆, 北京国际

Total export package interoperability seal opened in Beijing International

Back