Chow
Forum veteraan
Nee komt goed, wil gewoon lekker vliegen in 't avondzonnetje straks en genieten van de hobby
De Solo 180 kon je al vliegen dus de Master CP is alleen maar makkelijker.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Nee komt goed, wil gewoon lekker vliegen in 't avondzonnetje straks en genieten van de hobby
YES!!!!!!!!!!!!ik ben er wel uit hoor, jullie hebben me al overtuigd.. bestellen dat ding
Ho even, het kan ook zijn dat de collar nog steeds goed zit maar dat de maingear verschoven is. (meestal)Even de collar op de mainshaft losschroeven. Een beetje naar beneden drukken en weer aanschroeven. Dan is de speling weg.
fijn he zon klik systeem.
Zo toch maar de kogel door de kerk en de V200 te koop gezet. Merk dat ik toch alleen nog maar maar met 450 en de 120 vlieg. Denk dat de Trex de volgende gaat zijn. Zonde om ze te laten staan.
Misschien moet ik wel groter gaan maar ja die walkera 500 kost serieus knaken
nou ja kijk wel misschien wordt het dit jaar wel geen vliegweer jaar.
Zo toch maar de kogel door de kerk en de V200 te koop gezet.
Het jeukte wel, maar ik merk dat ik weinig met mijn V120 vlieg omdat ik nog te vaak niet goed stuur en dan de gears nek. De slipperclutch vangt dit wel goed op, maar ik moet eerst maar eens leren vliegen.
De Master CP kan veel meer hebben en er zal eerder daarvan een tweede komen dan een TT of een Belt.
Ik hoop dat je hem snel voor een mooie prijs verkoopt.