Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met ruime windkracht 3 trekt ie inderdaad wel lekker weg. En toch trok Rick hem nog hoger van de lijn af. Kan ik nog wat van leren.
@arjan: doellanden gaat zeker lukken met minder turbulentie, wind en een veld zonder crosswind . .
Ik ben erg blij met de Scirocco, met iets minder wind is deze kist echt een aanwinst. Zo langzamerhand is mijn assortiment tot ruime windkracht 4 lekker compleet aan het worden. Wat hebben we toch een leuke hobby!
En Rick nog bedankt voor je muziekadvies, loopt er lekker onderdoor.
Groet,
Jacob
Reageren in RC-Groups is niet meer nodig lees ik. Je Engels is okidoki Arjan!
Groet,
Jacob
mooi projektje jacobook ik ben aan het proberen mijn graupner silentius nog klaar te krijgen voor enkhuizen
hij is nu voorzien van n elektromoter ik moet de neus nog schuren en dan alles nog bespannen en dan is hij hopelijk weer klaar voor zn 2e leven:grin:!!
Aurectar,
Het is al weer te lang geleden, maar dit zijn de antwoorden op je vragen:
In de tekening zie je de maten, opppervlakte is totaal 40,2 dm2. Het gewicht is 1240 gram, dit betekent een vleugelbelasting van maar liefst 38 gr/dm2
Profiel weet ik eerlijk gezegd niet, maar een foto vanaf de tekening helpt je wellicht op weg:
Jacob Bos