Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Aaalie zei:Hihi,
Ochtendkrant Den Haag vandaag zei:Vliegende Hollanders
Na het illegale straatracen blijken er her en der illegale vliegvelden te ontstaan. De politie heeft geen grip meer op de situatie, het blijkt dat de vliegende hollanders een zeer slimme mailinglijst hebben ontwikkeld.
Onze undercoverreporter heeft met gevaar van zijn eigen leven kunnen infiltreren in de hechte groep. Er word gevlogen met vliegmachines vervaardigd uit issolatiemateriaal, en er zijn zelfs straaljagers gesignaleerd.
Het brein achter deze organisatie S.v.D. blijkt ongrijpbaar! Een profielschets is opgemaakt van "het brein", de jacht is inmiddels geopend. Een reactie van het brein: "Als de overheid niet wil meewerken aan de mogelijkheden om ons te laten vliegen, nemen we het recht in eigen hand! We blijven niet op de grond!" Een gewaagde doch cordate uitspraak van het brein.
Inmiddels krijgt de groep steeds meer aanhangers. Ook niet vliegende Den Hagers scharen zich achter de groep. Enkele ouders zijn erg blij met de ontwikkelingen, het blijkt dat hun straathangende jeugd, dat anders mogelijk in het criminele circuit afdrijft, zich erg thuisvoelt in deze groep die structuur en educatie bied op een gemoedelijke en ongedwongen sfeer. "Laten ze het legaliseren!"
De politiek buigt zich nog over de kwestie, mogelijk wordt er een politieke partij opgericht die zichzelf de vliegende Hollanders gaat noemen, met het brein S.v.D. aan het roer.
Den Haag, 15 mei 2007.
lol kijk naar de datum, en "het brein"
ieder zijn plezier he!!
:wink:
pattux zei:Tot voor kort vloog ik wel eens op een bouwterrein bij wateringen, maar dat wordt volgebouwd.
Alvast bedankt voor de reacties.
sietse zei:ey Pattux,
stuur anders ff een mailtje/pbtje naar mij met je gegevens. Kanaalnr hoeft dus niet (2.4ghz?). wel ff naam, en eventueel telnr, woonplaats, adres. Dan zet ik je op de lijst. Het is een tijdje wat stil geweest, maar binnenkort wil ik wel weer wat gaan doen. Lijkt me lache.
Net aan de overkant van het ADO stadion is een leuk stukkie trouwens. daar vlieg ik wel af en toe. Ik werk daar vlakbij in de oude fokkerhallen op Ypenburg.
Verder heb je in de duinen een aantal leuke veldjes en natuurlijk het strand! Ideaal voor jouw vliegtuigen!