Sleurhutje
Forum veteraan
Waarom denk je dat ik pas om 20:30 langs ga?En uiteraard op verzoek van kleine dominique hand aan hand een paar rondjes door de tuin he Sleur![]()
Pak je fototoestel even Snoeksel,dit wil ik natuurlijk niet missen![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Waarom denk je dat ik pas om 20:30 langs ga?En uiteraard op verzoek van kleine dominique hand aan hand een paar rondjes door de tuin he Sleur![]()
Pak je fototoestel even Snoeksel,dit wil ik natuurlijk niet missen![]()
Ze heeft vanmiddag van 13:45 tot 16:30 geslapen.Ze is nog aardig spraakzaam Sleur.Het fototoestel ligt klaar.Worden rondjes op zolder Siggy ze heeft wel al haar pyamaatje aan maar ligt op moment van typen nog lekker te kwebbelenWaarom denk je dat ik pas om 20:30 langs ga?Dan is de smurf met MiMi en Snuffel al lang vertrokken naar dromenland (hoop ik :?). :lol:
![]()
Ze heeft vanmiddag van 13:45 tot 16:30 geslapen.Ze is nog aardig spraakzaam Sleur.Het fototoestel ligt klaar.Worden rondjes op zolder Siggy ze heeft wel al haar pyamaatje aan maar ligt op moment van typen nog lekker te kwebbelen
Heeft ook net de postbode gemist
Morgen komt hij opnieuw langs om mijn pakketje af te leveren en €26,50 van mij af te troggelen
Gelukkig ben ik dan wel twee ontvangers rijker![]()
Helaas geen fotomateriaal,maar kan zichzelf niet bedwingen.Gaat nu even een verse trekstarter monteren,morgen half dagje dus even rijden moet mogelijk zijnWhahahaha,wij zijn in blijde verwachting van digitaal foto materiaal![]()
![]()
![]()
Helaas geen fotomateriaal,maar kan zichzelf niet bedwingen.Gaat nu even een verse trekstarter monteren,morgen half dagje dus even rijden moet mogelijk zijn
Verse trekstarter erop,geeft nog minder sjoegen als de ouwe.Dit word waarschijnlijk ook een nieuw vliegwiel.Is er even helemaal klaar mee,gaat lekker naar zijn nest(wat een kutmoment)
Ze heeft vanmiddag van 13:45 tot 16:30 geslapen.Ze is nog aardig spraakzaam Sleur.Het fototoestel ligt klaar.Worden rondjes op zolder Siggy ze heeft wel al haar pyamaatje aan maar ligt op moment van typen nog lekker te kwebbelen
Helaas geen fotomateriaal,maar kan zichzelf niet bedwingen.Gaat nu even een verse trekstarter monteren,morgen half dagje dus even rijden moet mogelijk zijn
Verse trekstarter erop,geeft nog minder sjoegen als de ouwe.Dit word waarschijnlijk ook een nieuw vliegwiel.Is er even helemaal klaar mee,gaat lekker naar zijn nest(wat een kutmoment)
Hehe, Miss Kwebbel werd gewoon weggestuurd.Hoe kan dat nou, de vorige eigenaar had hem toch helemaal nagekeken
Wat een pech meteen zo in het begin van je Bajaierre ............
Die vliegers zijn wel netjes. Gewoon de gangbare prijs die overal op de internets gerekend wordt maar dan bij de zaak om de hoek.gaat peter nu eindelijk indoor spul leveren, nu nog ff wat turnigy spul en kleine servo's leveren , dan kan ik lekker bij peter afnemen , die gee bee lijkt me ook wel leuk ( de rode ) ,die had ik al eerder gespot
![]()
Nee, maar ik vind deze carbon onderplaat wel erg hip. Dook op in het Funjet topic. Smoelt beter dan een strook Duct Tape. 8)Iemand interrresse in een Schaal Canopy voor zijn Funjet?
Ik kan ze naar NL laten versturen, dan kosten ze $10 per stuk.
Alleen de verzendkosten zijn bijna 30$ dus is het slim dat met z'n allen in een keer te doen .....
Da's ook lekker, wordt je wakker... heb je een flinke oorontstekingdenk je bijna van de griep af te zijn
![]()
Kortom slapen wordt niks meer :nooo:
denk je bijna van de griep af te zijn![]()
:nooo:
Posted via Mobile Device
mogguh heren.
even half dagje werken,rond 12.00 een paar lipootjes leegvliegen op het nwe HT.Meer liefhebbers?Wellicht tot zometeen;-)
Da's ook lekker, wordt je wakker... heb je een flinke oorontstekingdenk je bijna van de griep af te zijn
![]()
Kortom slapen wordt niks meer :nooo:
Posted via Mobile Device
mogguh heren.
even half dagje werken,rond 12.00 een paar lipootjes leegvliegen op het nwe HT.Meer liefhebbers?Wellicht tot zometeen;-)
Da's niet lachen...
Oorontsteking is bijna nog vervelender als griep. :nosmile:
Sterkte Phil!
blijf jij ff lekker thuis vanavond ,ipv iedereen te besmetten![]()
Vanacht amper geslapen ,floor lag de hele nacht te hoesten :-( , dus vanavond flink gaar ,maar ga wel ff fladderen vanavond.
Gelukkig was het geen ooronsteking maar een verstopte neus/oorholte, daardoor werd de druk achter het oor erg groot waardoor het net lijkt alsof je oorontsteking hebt. Ik ben er nu vanaf![]()