Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb nog een minpuntje gevonden ,wat de volvo wel had, en dat is stoelverwarming :?
als ik onder de stoelen kijk zit daar wel een zooi bedrading en zijn ze wel voorbereid de stoelen te verwarmen , maar ontbreekt alleen het knopje ze aan te zetten :mad:
ben benieuwd wat het gaat kosten ze te activeren :confused:
Een SCHEET:rolling::rolling:
Of geen drol? 8O :oops: :lol:

Laatst bewerkt:
he daaaaggggggggg allemaal :p

Was vanmiddag weer lekker (rustig) op Hoogtij :teacher:

Er staan overigens geen hekken hoor en het veld ligt er prima bij :cool:

De EZ No.1 heeft vandaag zijn laatste vlucht gemaakt,hij is echt helemaal op.

@ Burp

Bedankt voor de sloper man,ik heb er vanmiddag even lekker aan zitten sleutelen.

Hij is gerepareerd waar nodig was en heb de elektronica waar ik je over vertelde er inmiddels ook al op zitten :cool:

Het is een 22OO kv outrunner van Hi-Model geworden,samen met de 25 ampere regelaar van Robbe zou dit wel vooruit moeten komen denk ik :confused: ;)

260920081355.jpg

260920081354.jpg

260920081353.jpg

260920081352.jpg

Aankomende Zondag ook maar weer eens naar HT want al is het in HK erg gezeillig, ik begin 'ons' groepje toch wel vreselijk te missen hoor ;)

Weer even lekker rondtedderen met die kale bolus uit Heemskerk :thumbsup::rolling:

Ben voor het Elapor gebeuren trouwens overgestapt op 35mhz,is aanzienlijk goedkoper om daar een batterij ontvangers voor aan te schaffen als voor de 2.4ghz :D

Leuk populair zendertje met ontvanger op de kop weten te tikken,heel erg blij mee :D

mx-12.jpg

He hallo allemaal, ja zondagmiddag wil ik proberen ook ff een uurtje aanwezig te zijn op HT, is veel te lang geleden :p

Ik heb vandaag overigens ook weer een JOEHOE gescoord (bestaat dat woord nog??)

hummel01.jpg

hummel02.jpg

hummel03.jpg

hummel04.jpg

Zit nog wel wat kleine werkzaamheden aan maar ga ik wel uitkomen :yes:

Olla en tot morgen of zondag dan maar :thumbsup:

He hallo allemaal, ja zondagmiddag wil ik proberen ook ff een uurtje aanwezig te zijn op HT, is veel te lang geleden :p

hummel01.jpg

hummel02.jpg

hummel03.jpg

hummel04.jpg

Joehoe of (FF naar ) HoogTij
Word voor U ook wel weer eens tijd dat je onder de mensen komt Siggery,gewoon zondag komen.
Als je uit je werk gaat sta je toch vaak alleen toch(of is dat de bedoeling).We weten toch wel wat er fout kan gaan,nu wil ik dat wel eens zien.Op de ACH gaat het altijd maar goed,kom op met je kunstjes

Laatst bewerkt:
@siggy: Je blijft ook wel een oubollige radiopiraat hè. ;) Dat nieuwerwetse super hoogfrequent is niets voor jouw. ;) :lol: Had je nog interesse in die Watts Up? Als ik hem mee laat komen uit Hong Kong kost-ei €53,95 (omgerekend, incl. verzendkotsen), ik wil morgenavond gaan bestelen. :? ;)

@BYM: Oh, is dat ook een hummel. Ik dacht dat je die stenen poppetjes bedoelde. 8O :lol: :p
1909.jpg

*constateert acute disleixte t.g.v. wat overmatig drankgebruik en veel zon*

Laatst bewerkt:
Joehoe of (FF naar ) Siggery,gewoon zondag komen.
Als je uit je werk gaat sta je toch vaak alleen toch(of is dat de bedoeling).We weten toch wel wat er fout kan gaan,nu wil ik dat wel eens zien.Op de ACH gaat het altijd maar goed,kom op met je kunstjes

Hahahaha,ja ik vind jou ook hartstikke lief hoor,kale gips-snikkel van me ;)
We gaan a.s Zondag weer even knuffelen ok :proost:

@ Sleur

Ja mooi he dit stukje nostalgische zendapparatuur,vanmiddag even in de EZ getest en het werkt ook nog dat spul :thumbsup: :rolling:

Hahahaha,ja ik vind jou ook hartstikke lief hoor,kale gips-snikkel van me ;)
We gaan a.s Zondag weer even knuffelen ok :celebrate:
Boetseer er maar een voor me (wel van gips he ) neem ik zondag een pils mee voor je :D:D:D
Ga even een tukkie doen morgen om 7:00 uur verwachten ze weer dat ik acceptabel voor de dag kom.

Laatst bewerkt:
Iemand een idee hoe je een AVI xvid online kan knippen?
Ik heb een leuk stukje film van iets wat ikl wil delen maar heb geen zin in poespas te installeren :confused:

:siggy

Leuk joh zo'n MX12, zet je jezelf wel in de frequentietabel
schater.gif

Iemand een idee hoe je een AVI xvid online kan knippen?
Ik heb een leuk stukje film van iets wat ikl wil delen maar heb geen zin in poespas te installeren :confused:
Nope, zou dat kunnen dan? Of wil je een gestreamde video rippen vanaf de internets? 8O

Nou, welterusten. Morgen druk dagje met de oversized Savages in het Gelredome. En uh... Rij voorzichtig. :turn-l:

Laatst bewerkt door een moderator:
:siggy

Leuk joh zo'n MX12, zet je jezelf wel in de frequentietabel
schater.gif

Hahaha,mag ik inderdaad wel niet vergeten :confused:
Ik ben dit natuurlijk helemaal niet gewend door al die 2.4 ghz rx en tx waar ik normaliter mee werk ;)

Het is overigens kanaal 76 :thumbsup:

Nope, zou dat kunnen dan? Of wil je een gestreamde video rippen vanaf de internets? 8O

Nou, welterusten. Morgen druk dagje met de oversized Savages in het Gelredome. En uh... Rij voorzichtig. :turn-l:

Veel plezier morgen Sleur.

Je pb ligt op de mat hoor :thumbsup:

@ BYM: mooi man :banana: :D

@ Siggy: mooie zender :thumbsup:

@ Sleur: mooie aktie uit HK ;)

Jawel he Phill,was op aanraden van een collega van me ;)

Laatst bewerkt door een moderator:

hummel01.jpg

hummel02.jpg

hummel03.jpg

hummel04.jpg

nu weet je wat je moet doen voor een blikje cola:p:p:p

liep ik afgelope week met me groep een patrouille over de heide, komt er op een meter of 10 een leopard de hoek omgezet met een rotgang8O8O8O, dus wij konde niks anders als weg duiken, gelukkig stopte dat ding en de commandant uit dat ding die zag ons via zn warmte beeld en bood zn excuus aan maar wat een gevaarte zeg8O8O8O8O 70 ton aan staal en nog makkelijk zonder begrenzer de 120 halen:p lekker met je kadaver in die stof en narigheid:D

greetz van jullie eigen zandhaas:cool:

Leopard_2A6_Dutch_Army_01.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back