Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Of geen drol? 8OEen SCHEET:rolling::rolling:ik heb nog een minpuntje gevonden ,wat de volvo wel had, en dat is stoelverwarming :?
als ik onder de stoelen kijk zit daar wel een zooi bedrading en zijn ze wel voorbereid de stoelen te verwarmen , maar ontbreekt alleen het knopje ze aan te zetten
ben benieuwd wat het gaat kosten ze te activeren![]()
Joehoe of (FF naar ) HoogTijHe hallo allemaal, ja zondagmiddag wil ik proberen ook ff een uurtje aanwezig te zijn op HT, is veel te lang geleden
Ik heb vandaag overigens ook weer een JOEHOE gescoord (bestaat dat woord nog??)
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit nog wel wat kleine werkzaamheden aan maar ga ik wel uitkomen
Olla en tot morgen of zondag dan maar![]()
Joehoe of (FF naar ) Siggery,gewoon zondag komen.
Als je uit je werk gaat sta je toch vaak alleen toch(of is dat de bedoeling).We weten toch wel wat er fout kan gaan,nu wil ik dat wel eens zien.Op de ACH gaat het altijd maar goed,kom op met je kunstjes
Boetseer er maar een voor me (wel van gips he ) neem ik zondag een pils mee voor jeHahahaha,ja ik vind jou ook hartstikke lief hoor,kale gips-snikkel van me
We gaan a.s Zondag weer even knuffelen ok :celebrate:
Nope, zou dat kunnen dan? Of wil je een gestreamde video rippen vanaf de internets? 8OIemand een idee hoe je een AVI xvid online kan knippen?
Ik heb een leuk stukje film van iets wat ikl wil delen maar heb geen zin in poespas te installeren![]()
:siggy
Leuk joh zo'n MX12, zet je jezelf wel in de frequentietabel![]()
Nope, zou dat kunnen dan? Of wil je een gestreamde video rippen vanaf de internets? 8O
Nou, welterusten. Morgen druk dagje met de oversized Savages in het Gelredome. En uh... Rij voorzichtig. :turn-l:
@ BYM: mooi man![]()
@ Siggy: mooie zender
@ Sleur: mooie aktie uit HK![]()
He hallo allemaal, ja zondagmiddag wil ik proberen ook ff een uurtje aanwezig te zijn op HT, is veel te lang geleden
Ik heb vandaag overigens ook weer een JOEHOE gescoord (bestaat dat woord nog??)
![]()
![]()
![]()
![]()
Zit nog wel wat kleine werkzaamheden aan maar ga ik wel uitkomen
Olla en tot morgen of zondag dan maar![]()
hmm denk het wel![]()