Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat wij toch wel ongeveer dezelfde smaak hebben kwa vliegers Sleur ;)

@ Junkie

Nu even geen gezeur meer over "het gezin" hoor,er zijn hier meer jongens met een gezin die het ook goed kunnen afspreken ;)

Mijn accu's zijn allemaal weer geladen dus geef maar even een belletje of sms om een tijd af te spreken.

I'll be there :rolling::rolling::rolling:

" SIGGY THE MINIMAG JUNK "

het is niet alleen het gezin , ik kreeg ook weer een hint om het schilderproject waar ik thuis aan begonnen ben af te maken 8O, staat nu in de grond verf ,en dat trekt vuil aan , dus daar moeten nog 2 aflak lagen overheen :(

begin ook steeds meer een hekel aan mijn vliegers te krijgen ,alles halfgaar , nu loop ik weer te klooien met prop adaptor's :mad: , van de mx 12 werkt de trim niet :mad:, kortom .allemaal ellende:rolleyes:
ik moet nodig weer langs rct :)

conclusie , ik heb alleen nog de funjet die werkt 8O
dus met een halfuur uitgevlogen ;)

we houden contact :arrow:

@ iedereen en Junkie als hij (mini)mag

Morgenmiddag rond een uur of 12.30 / 13.00 is een prima idee :)

@ Sleur

Neem je zonnebrand maar mee hoor.
Mijn Braziliaanse schoonzuster komt morgen ook mee om onze vliegkunsten te aanschouwen,dus maak je borst maar nat :rolling::rolling::rolling:

ik ben uit pure armoede bezig de parkmaster met de mx 12 uit te rusten :)

maareeee ikke die klote zender nicht begrijpen , alles ist in duits , en dat leest niet lekker weg :mad:
waarom moeten ze het zo ingewikkeld maken , als futaba het zo overzichtelijk maakt

ik ben nu gestrand op het mixen van de rolroeren , op kanaal 1 en 6 lijkt me , nu nog zoeken naar de mix op de zender :rolleyes:

anders morgen op het veld maar ff in orde maken met de 6ex en y-kabel , en de mx12 diep in de kast schoppen :p

ik moet er toch een beetje bijhoren , de parkmaster is een soort minimag met landen en opstijgen ,daartussen in natuurlijk veel leuker ;)

morgen rond 12;00u op het veld ? , ik kan niet te laat ( heb ook nog een gezin 8O )
Morgen is een gewone werkdag dus tot 18:00 uur niets met het gezin van doen. :nooo: :p ;)

Hier de Neerlandsche Handleiding van de MX-12, althans een vertaling. Maar moet je niet iets als Dual-Ailerons instellen waardoor alles automagisch gemixt wordt? Zo zit het wel op de DX6i

Rond 12:30/13:00 op het veld vanwege de zon. Maar was al eerder gezegd. :teacher:

Denk dat wij toch wel ongeveer dezelfde smaak hebben kwa vliegers Sleur ;)

.......

Mijn accu's zijn allemaal weer geladen dus geef maar even een belletje of sms om een tijd af te spreken.

I'll be there :rolling::rolling::rolling:

" SIGGY THE MINIMAG JUNK "
Nu alleen nog de Multiplex Xeno erbij. Dan is meneer Sleur rijkelijk voorzien van alle wenselijke modellen.

Iemand nog interesse in:
- Holiday 480 met 2200kV buitenloper, 25A HiModel ESC, 4x HXT500 -> €35,00
- Voorgesneden Mega Raven (spanw. 96cm, 6mm Depron) -> €5,00
- Graupner EuroFighter (needs a nose job ;)) met 75mm EDF, 40A ESC, 3 servo's ingebouwd -> €65,00

het is niet alleen het gezin , ik kreeg ook weer een hint om het schilderproject waar ik thuis aan begonnen ben af te maken 8O, staat nu in de grond verf ,en dat trekt vuil aan , dus daar moeten nog 2 aflak lagen overheen :(

Neem dan ook eens knap personeel aan die dit voor je regelt,je hebt mijn nummer toch :rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:

Dit doet Bart D. ook,en ik ( mini ) mag nog steeds terugkomen dus dit zegt toch wel wat denk ;)

@ iedereen en Junkie als hij (mini)mag

Morgenmiddag rond een uur of 12.30 / 13.00 is een prima idee :)

@ Sleur

Neem je zonnebrand maar mee hoor.
Mijn Braziliaanse schoonzuster komt morgen ook mee om onze vliegkunsten te aanschouwen,dus maak je borst maar nat :rolling::rolling::rolling:
Ja, ons oudelullenvliegers zijn dan wel oudelullenvliegers maar we kunnen wel telkens vliegen. Hard gaan is niet hetzelfde als snel vliegen. :nooo: ;) In het eerste geval moet je veel knutselen, in het tweede geval brengt het verantwoording met zich mee... :? ;)

En uh, die zonnebrand, moet dat op de tiet van je schoonzuster of mijn tiet? 8O :oops: :lol: Doe eens een feauteau, dan weet ik of ik me eerst moet harsen of gewoon ongeschoren kan komen. :rolling:

Siggy neemt morgen mee:

1x Protech Vogager

1x Multiplex Easystar

Laadstation en een legioen aan lipo's ;)

Sleur neemt mee:

1x Monsun

1x Minimag ( voor de breek of in geval van het ontbreken van een intructor.

Laadstation en een legioen aan lipo's.

Junkie neemt mee:

1X Funjet

1x camera-twinstar

Philliams neemt mee:

Brandstof calimero en 30 liter nitro :cool:

Bym neemt mee:

1 x easystar en een hoop CISCO gadgets ;)

Gladoor neemt mee:

1 x easystar en een thermoskan koffie ( hij smaakte weer geweldig vandaag Peet) ;)

Burp :

Blijft lekker eenzaam vliegen vanuit zijn veilige schuilplaats.

hutje.jpg

Gaat dus weer een gezellig dagje worden mannen :cool:

Iemand nog interesse in:
- Holiday 480 met 2200kV buitenloper, 25A HiModel ESC, 4x HXT500 -> €35,00
- Voorgesneden Mega Raven (spanw. 96cm, 6mm Depron) -> €5,00
- Graupner EuroFighter (needs a nose job ;)) met 75mm EDF, 40A ESC, 3 servo's ingebouwd -> €65,00

mega raven??????
sjoerdje dom. sjoerdje geen plaatjes vonden op mbf, google, :hammer:

Sleur neemt mee:
1x Monsun
1x Minimag ( voor de breek of in geval van het ontbreken van een intructor.

......

Gaat dus weer een gezellig dagje worden mannen :cool:
Sleur is wel gek maar niet dom. Geen ervaren piloot dan geen vliegende Monsun, zo is dat. Al is het alleen maar voor een stukje extra zelfvertrouwen terwijl de ervaringsdeskundige met zijn handen in zijn zakken staat. :pim:

De Mini Mag altijd natuurlijk. Voor de zoveelste keer het landingsgestel eronder geplakt maar nu met een aardige hoeveelheid POR. De eerdere doelstelling om een neuswiel erop te knutselen is exit. Ik vind het prima zo, met de Mini Mag ik lekker raggen en gek doen als uitlaatklep voor het echte werk.

Kannetje koffie is wel een goed plan. Ik neem ook wel een kannetje mee (is wel een K-klus met onze Espresso-machine maar wel errug lekkere koffie 8)). Op de heen-weg kom ik langs de Makro dus een doos koeken is ook zo gescoord.

Zo, een hoop gevlogen en gebeurd zie ik al. Mooie crashes enzo :)

De Mite heeft vandaag ook weer zijn vlieguurtjes gemaakt. Na vrijwel elke drie accu's is het wel plakken geblazen maar na een paar minuten weer vliegend :rolling:

Morgen eerst even naar de Beekse bergen en daarna weer vliegen natuurlijk. Volgende week ben ik er weer helemaal bij :yes:

Veel plezier alvast en tot zondag ofzo.

@ sleur. ik ben nog niet toe aan een pico maar.... om nou alleen heen en weer te komen voor een holiday.

dus bij deze verkocht.

ik ben helemaal gelukkig. ik heb een mooie zwevertje, straks een heerlijke easy, wat te knutselen en wat om een beetje mee te stunten.:D:D:D

jammer dat me lypo lader is overleden. ik heb hem terug gestuurd maar dat kan tot 2 maanden duren.8O

dus moet ik even gaan kijken naar een 2de lader. :(
pfff als dat binnen is. gaat sjoerdje mooi rustig aan doen met de €....;)

moet trouwens morgen ambulant in apeldoorn aan de slag.
gaat een heftig dagje worden schat ik in.

Zo, een hoop gevlogen en gebeurd zie ik al. Mooie crashes enzo :)

De Mite heeft vandaag ook weer zijn vlieguurtjes gemaakt. Na vrijwel elke drie accu's is het wel plakken geblazen maar na een paar minuten weer vliegend :rolling:

Morgen eerst even naar de Beekse bergen en daarna weer vliegen natuurlijk. Volgende week ben ik er weer helemaal bij :yes:

Veel plezier alvast en tot zondag ofzo.

Klinkt als heimwee Burpie :rolling::rolling: wij missen jou ook wel hoor ;)

Okidoki, leg ik hem voor jou op zij. :thumbsup:

Ga je een andere hobby zoeken dan? Thee- of suikerzakjes sparen schijnt betaalbaar te zijn. :rolling:

het mag best wat kosten. maar bijvoorbeeld die lader etc. is wel balen. en ik heb straks. 3 vliegers, en dat lijkt mij wel meer als genoeg.
ik ben wel enorm gematst met phil:D en met die holiday. anders was het verlopig alleen de zwever geweest.

Laatst bewerkt:
*gaat tot vervelens toe kijken hoe Erik3D de Monsun aan de grond zette* :? ;) :teacher:

Anders zet ik hem wel aan de grond ;) (vraag alleen niet hoe)

Philliams neemt mee:

Brandstof calimero en 30 liter nitro :cool:

Op vrijdag :confused: :D dat gaat niet he.... of is het een feestdag morgen?

@ Iedereen: Heeft iemand nog 4 HXT900 liggen, ik ben met de bouw gestagneerd omdat ik nu echt servo's nodig heb :(
Sjoerd stuurt ze wel op (of heeft dat misschien al gedaan) maar ik wil vliegen, vliegen want ik ben een vuil goor vliegbeest :cool:
Je/jullie krijgen ze dus snel weer terug.

Morgen eerst ff met de auto naar autotaalglas, even mijn sterretje vol laten gieten met HPX2-hars :rolleyes: 8O (ik ben tenslotte ook een beetje een elektropoot) Vrouw en kinders droppen in de stad en daarna maar even naar het ACH-veld. Vrouw en kinders nemen de bus terug :lying: Lekker wijfie heb ik he :thumbsup: die denkt tenminste aan me :rolling:

Vanavond lekker gebouwd aan de Junior S en weer lekker slap ge-oo-haad

@ BYM: ik was druk aan het bouwen en de telefoon lag aan de andere kant :mad:

Laatst bewerkt:
het mag best wat kosten. maar bijvoorbeeld die lader etc. is wel balen. en ik heb straks. 3 vliegers, en dat lijkt mij wel meer als genoeg.
Die lader is natuurlijk botte pech. Het is en blijft Chinese "rommel" die weinig (mag) kosten en dan mag je er niet veel meer van verwachten dat het wel eens (snel) stuk kan gaan. Net als je speelgoed van vroeger. :mrgreen: Was een nieuwe lader niet goedkoper en/of sneller geweest? Een extra lader zou je denk ik wel makkelijk kunnen slijten? Zelfs onder de HT-ers nog steeds een gewild item. :yes:

En kom op, 3 vliegers is veel te weinig. Tenminste 5 om er een beetje bij te horen als vies vuil goor vliegbeest. :rolling:

Anders zet ik hem wel aan de grond ;)
(vraag alleen niet hoe)

Op vrijdag :confused: :D dat gaat niet he.... of is het een feestdag morgen?

@ Iedereen: Heeft iemand nog 4 HXT900 liggen, ik ben met de bouw gestagneerd omdat ik nu echt servo's nodig heb :(
Sjoerd stuurt ze wel op (of heeft dat misschien al gedaan) maar ik wil vliegen, vliegen want ik ben een vuil goor vliegbeest :cool:

Morgen eerst ff met de auto naar autotaalglas, even mijn sterretje vol laten gieten met HPX2-hars :rolleyes: 8O (ik ben tenslotte ook een beetje een elektropoot) Vrouw en kinders droppen in de stad en daarna maar even naar het ACH-veld. Vrouw en kinders nemen de bus terug :lying: Lekker wijfie heb ik he :thumbsup: die denkt tenminste aan me :rolling:
Ja, op die manier landen gaat mij ook wel lukken. Bedoeling is om eventueel later nog met dezelfde kist te starten en niet proberen een hoop schroot de lucht in te krijgen. :nooo: :p

Elke dag dat er gevlogen wordt is toch een feestdag? 8O Dus dan mag je ook nitro-vliegen. Dat de club daar anders over denkt, is natuurlijk vervelend voor de nitro-nichten. Maar ja, dat zijn de consequenties van retro-spul. Dat heeft zo zijn beperkingen. Eletro-vliegen heerscht, overal en altijd. 8)

Ik heb helaas geen HXT900's liggen. Alleen nog twee HXT500's. :( Ik heb eventueel nog wel 3 luxe/dure Graupner C261's. Die zaten in de kleine Monsun en wilde ik in de Nemesis 64cm plaatsen. Zijn geen snelheidsmonsters en misschien voor de Nemesis wat te traag. Dus mocht je omhoog zitten dan is er wel wat te regelen, komen we wel uit (ik heb ooit 18 eypo per stuk ervoor betaald maar ze zijn 2x gebruikt dus iets van 40 eypo de 3 of gelijkwaardige handel lijkt me wel schappelijk). :thumbsup:

De HoingKoing Inkoopactie is afgelopen.
Bestellen kan niet meer.

Tot volgende keer! ;)
En *hop* weer 170 punten erbij gescoord. ;) Was niet zo'n grote besteling dus? Had ik best nog wel een handje LiFePo4's erbij kunnen laten doen. :?

De loodaccu's worden weer bijgetankt, de LiPo's zijn weer nokkie-vol, het landingsgestel zit weer onder de MiniMag vast, de kids worden om 11:00 uur bij oma gedumpt. Dus 12:30 op het veld gaat lukken. Potje koffie en koekjes mee want Gladoor moet weer eens zijn toko eerder open doen. :yes: Het is de Dag van de Arbeid dus iemand moet toch werken terwijl wij genieten van de hobby. 8O :lol:

-edit-
Oh ja, de massage-olie niet vergeten. Of was het zonnebrand? :? Er was iets met elektrhomo Siggy insmeren of zo... 8O

Laatst bewerkt:
Anders zet ik hem wel aan de grond ;) (vraag alleen niet hoe)

Ik heb er nog twee voor je liggen,maar das niet genoeg he ?

Electro vliegen heeft alleen maar voordelen ;-)

@ sleur

Het was zonnenbrand hoor,die massage olie is wel erg glibberig ;-)

Posted via Mobile Device

De HoingKoing Inkoopactie is afgelopen.
Bestellen kan niet meer.

Tot volgende keer! ;)

:worship::worship::worship::worship:

Ik heb eventueel nog wel 3 luxe/dure Graupner C261's. ze zijn 2x gebruikt dus iets van 40 eypo lijkt me wel schappelijk:thumbsup:

Mij ook :yes:, is toch wel een lekker gevoel dat er kwaliteit in de verlijmde romp zit :thumbsup:
Kun je ze straks meenemen naar het veld?

p.s. Hoe vaak zijn ze gecrashed van die 2 keer dat ze gebruikt zijn? :rolling: ;)

Ik heb er nog twee voor je liggen,maar das niet genoeg he ?

Electro vliegen heeft alleen maar voordelen ;-)

Servo's zijn niet meer nodig maar voor jou ook :worship: :worship: :worship:

Elektrovliegen heeft zeker zijn voordelen, vandaar deze elektro-zwever die tevens zeer snel kan gaan :mrgreen: (maar dan moet ik natuurlijk wel servo's hebben)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back