Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ha, gelukkig weinig berichten , dat geo gedoe sla ik uiteraard over :showass:

@ jasper : welke propmaat heb jij op jouw SIG ?
de vorige eigenaar zei dat er wel een grotere prop op mocht .

vanavond even de nitro ez verbeteren ,en een beetje verdiepen in /nalopen v/d sig

vntm

Ik heb op mijn SIG met 8,5cc Magnum een 11X6 APC staan.

GrTz Jasper

Zo, vanavond het gras gemaaid :mrgreen: moest nodig weer gebeuren :yes:

@ Sleur: ik was sneller klaar dan verwacht dus ik ben maar naar huis gegaan..... helaas geen landingsgestel meer gevonden.

maaien.jpg

In Google Earth is er een afwijking te zien, het patroon moet eigenlijk iets naar rechts.... is dit aan te passen in Google Earth.
In MapSource geeft hij hem prima weer :cool:

Zo, vanavond het gras gemaaid :mrgreen: moest nodig weer gebeuren :yes:

@ Sleur: ik was sneller klaar dan verwacht dus ik ben maar naar huis gegaan..... helaas geen landingsgestel meer gevonden.

http://i73.photobucket.com/albums/i210/philliams_photos/maaien.jpg

In Google Earth is er een afwijking te zien, het patroon moet eigenlijk iets naar rechts.... is dit aan te passen in Google Earth.
In MapSource geeft hij hem prima weer :cool:
Weet ik veel of je dat kunt corrigeren. ;) Ik gebruik GE nauwlijks, via MapSource met de OnRoute kaart is het veel makkelijker. :yes: Waar ons vliegveld is, staat een stukje grasland en de rest als landbouwgrond. 8O :thumbsup:

En dat landingsgestel... :? :( Morgenavond maar even zoeken. Misschien dat het wel ergens tussen het mais ligt en als gevolg daarvan het sturen als klut ging (vol down om een beetje vlak te vliegen). We zien het wel. Anders wordt het een oude fietsspaak buigen en 64mm foam wielen erop (heb ik nog liggen van de EZ). 8)

Vanavond even uitgewaaid op het strand, lekker NO 5 dus lekker zandstralen. De FuckJet maar in de auto gelaten. Onderweg van WP naar WP (GC1A1HW) een eindje om gelopen richting pier. Echt een enorme hoeveelheid kite- en windsurfers (beter dan 5 Bft, onbewolkt en 22° kan niet voor een surfer). Dat was niet zo spectaculair, maar wel die kitesurfer die vliegcursus ging doen en minder fortuinlijk landde (waarschijnlijk zonder zijn kite). Veel ambulance en politie op de been.

Laatst bewerkt:
Nee, ik zou die prop er op laten staan. Je kan het natuurlijk altijd proberen, maar denk dat de motor het niet trekt.

GrTz Jasper

oke , ik laat hem zoals bestaand , eerst maar is vliegen .

goedemorgen trouwens ! nog steeds zeer verkouden ,met vooral 's nachts de kriebelhoest :mad: , hoe lang duurt zoiets ? word er gek van !

gaan er vanavond nog vliegeniers naar het veld ? ik heb weer zin om de nitro ez los te laten , en ook ff 4stroken

eerst maar weer naar het werk :)

Smogguls, ziet er uit als een mooie dag ...?
Mwah, voorspellingen zijn niet optimaal voor de loop van de dag. :? :(

goedemorgen trouwens ! nog steeds zeer verkouden ,met vooral 's nachts de kriebelhoest :mad: , hoe lang duurt zoiets ? word er gek van !

gaan er vanavond nog vliegeniers naar het veld ? ik heb weer zin om de nitro ez los te laten , en ook ff 4stroken
Ik denk dat je Taco Tyfus/Tortilla Tering/Biggenhoest/Mexicaanse Griep hebt. 8O :p Of het komt door je airco. Vochtig weer, vuile filters, airco aan en alle bactericillen worden zo je giechel in geblazen. Schoonblazen van filters helpt niet, nieuwe filters en het luchtkanaal ontsmetten wel. Maar dat heb je al laten doen (alleen later dan je al volgeblaft was :?).

Misschien vanmiddag ook even tussen 14:00 en 16:00 vliegen. Of even schatzoeken vanmiddag (GCM2XJ) en vanavond vliegen (wordt dan wel na 20:00 uur).

Een hele mooie dag vandaag..... de mooiste van het jaar :wink:

:nooo: ik heb een feestje vanavond :rolleyes:
Oh ja, het is je onjaarsdag. Nou, ik neem wel een pintje op je vergaardag vanavond. :thumbsup:

Ik denk dat ik ook de Taco Tyfus heb. Gisteren al wat snotteren, vandaag is het dramatisch slecht. De kraan komt nog minder vloeistof uit dan mijn neus. :evil: De hele week al wat grieperig en rot geslapen. Wordt weer vakantietijd hè, stress weg - griep erin. Ik leef op stress kennelijk, typerend. :lol:

:new-bday: PHILLIAMS :grin::grin::grin::grin::grin: met je 36 ste vergaardag..........

Satstok en Kobus een hele fijne vakantie,en kom weer heel terug ;)

@ Satstok

Cd'tjes thuislaten he boef ;)

Vanavond ook even vliegen,ik krijg weer ontwenningsverschijnselen.

geofeliciteerd phil !!!! Ouwe casher ;-)

Vandaag een kort dagje ,dus waarschijnlijk ben ik er ook rond 14;00 u tot 16;30

Dus jasper tot straks

Zo alles staat klaar voor de vakantie.
Maar op de eerste plaats staat het spul klaar om te vliegen.
Even een broodje eten en dan, Holpla naat het veld.

GrTz Jasper

Allen tot straks

Zeker de een na mooiste dag van het jaar Phil, de mooiste was maandag :p

Gefeliciteerd man met je mijlpaal :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back