BYM
Forum veteraan
Kijk zo mag ik het horen. Veel plezier met vliegen terwijl wij aan het werk zijn.
Nou ja werk. Aanwezig bedoel ik eigenlijk. Ach had ik maar een vak moeten leren.
GrTz Jasper
Vervelend he, aanwezigheidspremie vangen

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Kijk zo mag ik het horen. Veel plezier met vliegen terwijl wij aan het werk zijn.
Nou ja werk. Aanwezig bedoel ik eigenlijk. Ach had ik maar een vak moeten leren.
GrTz Jasper
Heb ik ook niet gedaan, maatschappelijk gezien dus kansloos. Uiteindelijk noodgedwongen maar wat gaan doen in de IT-branche en een kantoor vlak bij het vliegveld neergezet. Makkelijk om je lunchtijd te doden buiten het kantoor.Ach had ik maar een vak moeten leren.
Hoei, die blaakt weer van het zelfvertrouwen. Hij ging ook super lekker BYMsel.Ah yeah baby
kijken dat ik de brandstof bak weer in elkaar zet dan is die er ook weer klaar voor![]()
Enkele redenen (in willekeurige volgorde):wat zouden de redenen kunnen zijn van een plotseling te hete esc?
Deze is goed. Met de benodigde programmeerkabel perfect te programmeren, incl. eventuele Governor mode, max. rpm, max. Amp. etc.