Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahaha

nee hoor, wees gerust. Sinds klein kind dat ik met papa mee ging en papa met dikke vliegers als een Seafury met een 62cc methanol boxer motor en een spanwijdte van 2.30 vloog, wilde ik ook al groot vliegen...

Maar een heli erbij, kan geen kwaad :mrgreen:

Die MT is best een leuk ding, alleen zijn de swash servo's fuck dingen. Plastic gears die bij een crash ook meteen de geest geven. HS65MG passen niet meteen in de houders, moet je iets aanpassen, uitvijlen of nieuwe maken. verder prima heli, zeker met de alu upgrades.

Zojuist besloten om naast mijn Copterx (waar ik nog steeds op onderdelen uit HK aan het wachten ben :( ), ook een Mini Titan E325 te kopen..

Compleet zoals ie daar bij de adv. staat.

*Weet het nu zeker, helicopters its gonne be!*

Eerst nog even leuk met wat grote benzine vliegers vliegen dan langzaam (als het heel blijft) verkopen voor een mooie dikke heli ;)

*droomt verder* :sleepy::sleepy:

je bent ziek !!

maar ik herken jouw probleem wel hoor , hebben we allemaal een soort last van , al schiet jij er torenhoog bovenuit :mrgreen:

ps ;leuke heli hoor ,al zegt het me verder niets ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Net 4 paar ski's in de wax gezet (warme wax uiteraard) en twee snowboards. Ben je even zoet mee :yes:

Nu lekker een Hertog Jan uit de koelkast getrokken en even ontspannen.

Leuk om ook eens uit te proberen:

en dit ook wel, aangezien er steeds meer helivliegers zijn op het veld...

Laatst bewerkt door een moderator:
Zo net nog even aan de t-250 gesleuteld. Sleur ik heb de staart bladhouders nu super strak gemaakt sideway movement is nu super klein, daardoor is ook de pitch speling vele malen kleiner geworden. Het enige wat mij nog niet aanstaat is dat haakse armpje wat de slider aanstuurt. Het beste zou een alu armpje zijn. Kbdd blades zijn geen must denk ik, maar dat bespreken we morgen wel even op msn ( mits je tijd hebt)

Ik ben nu voor 96% tevreden over de staart, maar morgen testvlieg ik hem nog even als ik wakker word ;)

Was gezellig net op de club! Truste.

Goedemorgen allemaal

Ik neem mijn heli vandaag gewoon mee onderweg. Zit vandaag in de buurt, dus als er gevlogen wordt dan ben ik er ook. Ik hoorde een tijd van +/- 12:00. Moet kunnen.

@Sleur,

Leuke foto.

GrTz Jasper

Goedemorgen allemaal

Ik neem mijn heli vandaag gewoon mee onderweg. Zit vandaag in de buurt, dus als er gevlogen wordt dan ben ik er ook. Ik hoorde een tijd van +/- 12:00. Moet kunnen.

@Sleur,

Leuke foto.

GrTz Jasper

mogge , maar ff zien hoe het weer is , ziet er niet fraai uit :(

anders lekker knutselen :D

Ik hoorde iets van verjaardag van de week?;

Gefeliciteerd Jasper :thumbsup:
Volgens het MBF is hij heul niet jarig. :nooo: Maar inderdaad is-ie gefeestelijkheden vandaag. Zondag schijnt het grote feest te zijn. :mrgreen:

geburtstagskuchen1.jpg

Ik heb mijn EZ* bij me. Ik ga gewoon straks rond 14.00 uur uit werk vandaan langs het veld. Mocht blijken dat het echt ruk weer is, dan kachel ik wel door naar Zaandijk.

Vanavond Oma's cake met slagroom! :mrgreen:

Volgens het MBF is hij heul niet jarig. :nooo: Maar inderdaad is-ie gefeestelijkheden vandaag. Zondag schijnt het grote feest te zijn. :mrgreen:

geburtstagskuchen1.jpg

Ah Sleur... dat had je nou niet hoeven doen! Wat lief!!! En inderdaad.. a.s. Zondag is het groot feest want dan wordt ik namelijk....

30jaar_feest.gif

Zo, auto is ingepakt. Laatste controle en nu maar wachten tot iedereen thuis is. Plan is om over een uurtje weg te gaan. Ik wens iedereen die jarig is/wordt veel plezier en maak vanavond ook even een paar filmpjes. Lijkt het toch of ik er ook bij geweest ben.

Tot volgende week :bye:

Ik moet helaas de walrus verstek laten gaan vanavond door ziekte. Hoop er wel snel van af te zijn. Zonde van je vrije dagen...

De jarigen gefeliciteerd en veel plezier vanmiddag/vanavond.

Zo, Sleur zit thuis met knallende koppijn. Acuut gevalletje migraine. Lekker misselijk, gevoel van een stijve nek etc. Even een uurtje vlak gelegen met een sloot koffie en het gaat redelijk. Gelukkig is het na een uurtje of twee wel acceptabel. Dus besloten de Wii even te modden. Afgelopen week even een Wasabi DX module geregeld, geen gelul met solderen. Die 25 eypo hebben we snel terugverdiend maar nu kunnen we ook US spelletjes en MAME doen. Vooral MAME is hip met honderden arcade-spelletjes van vroegâh.

Vanavond wel in de Orka vliegen. Dat dan weer wel. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back