Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zojuist besloten om naast mijn Copterx (waar ik nog steeds op onderdelen uit HK aan het wachten ben), ook een Mini Titan E325 te kopen..
Compleet zoals ie daar bij de adv. staat.
*Weet het nu zeker, helicopters its gonne be!*
Eerst nog even leuk met wat grote benzine vliegers vliegen dan langzaam (als het heel blijft) verkopen voor een mooie dikke heli![]()
*droomt verder* :sleepy::sleepy:
Ben je zo lui dat je dat zelf niet kunt bepalen? 8O :?@Sleur: Wat verwacht jij morgen middag? Wel of geen ATV vliegen?
Geen tijd, geen MSN dus.maar dat bespreken we morgen wel even op msn ( mits je tijd hebt)
Goedemorgen allemaal
Ik neem mijn heli vandaag gewoon mee onderweg. Zit vandaag in de buurt, dus als er gevlogen wordt dan ben ik er ook. Ik hoorde een tijd van +/- 12:00. Moet kunnen.
@Sleur,
Leuke foto.
GrTz Jasper
Volgens het MBF is hij heul niet jarig. :nooo: Maar inderdaad is-ie gefeestelijkheden vandaag. Zondag schijnt het grote feest te zijn.Ik hoorde iets van verjaardag van de week?;
Gefeliciteerd Jasper![]()
Hehehe, een tekening. Bryan heeft het zelf gehgouden, paps zit mooi zonder. :rolling:Jasper, gefeliciteerd he :new-bday: Wat heb je van Bryan gehad?![]()
Volgens het MBF is hij heul niet jarig. :nooo: Maar inderdaad is-ie gefeestelijkheden vandaag. Zondag schijnt het grote feest te zijn.
![]()