snoeksel
Forum veteraan
Wij Hollanders vinden het allemaal wel best.Klagen is makkelijker en kost geen geldIk denk dat als we massal nederland platleggen, en massaal gaan staken![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wij Hollanders vinden het allemaal wel best.Klagen is makkelijker en kost geen geldIk denk dat als we massal nederland platleggen, en massaal gaan staken![]()
Zoals gezegd, wat heeft de economie stilleggen voor nut? Het eerste resultaat zal zijn dat ondernemers op de fles gaan door gebrek aan inkomsten, logistiek en andere afhankelijkheden. Internationale bedrijven zoeken hun heil definitief in het buitenland, die ga je hier niet meer terug zien. Asl gevolg van een korte algehele platlegging zal alles dusdanig ontwricht zijn dat we economisch er niet snel meer bovenop komen. Daarentegen zal het de overheid een worst zijn, zij vangen hun centen (onze belastingcenten) toch wel en hebben uiteindelijk echt wel de langste adem.Ik denk dat als we massal nederland platleggen, en massaal gaan staken de overheid weinig keus heeft dan de accijns te verlagen of lnl ik nou zo slap?
Niet om het een of ander, maar de brandstofprijzen in NL zijn hoger dan waar ook ter wereld :shock: en dat heeft niks met de sjeiks el Arabiri te maken![]()
Maar uh... Ik ga vanavond ook wel vliegen, ondertussen vermaak ik me op mijn sim met een snellere laagdekker en probeer de verplichte figuurtjes voor het brevet vlekkeloos te doen.
Verplichte figuren zijn niet nodig voor het brevet in Heemskerk, gewoon laten zien dat je het toestel onder controle hebt en zelfstandig veilig landen is genoeg voor het brevetDaar heb ik van de week naar geinformeerd op Heemskerk airport
![]()
Tja ik moet weer aan de slag gaat al weer een stuk beter maar moet nog wel rustig aan doen.peet voel je je alweer beter ?
edit : zie dat je allweer heel wat van plan bent komende week :
Maandag 23 juni:17:00-21:00Woensdag 25 juni:13:00-18:00Donderdag 26 juni:17:00-21:00Vrijdag 27 juni:13:00-18:00Zaterdag 28 juni:11:00-17:00
Als ik me goed voel kom ik ff langs vanavond hoelaat gaat er gevlogen worden ?:shock: maar goed dat we voor de avond hebben gekozen , nogal winderig nu .
alles staat gereed en heb er zin an
peter; kom je ook ff kijken![]()
![]()
ik ga rond 19;00 , want ik heb wat in te halen ,maar als deze wind doorzet word het nietsAls ik me goed voel kom ik ff langs vanavond hoelaat gaat er gevlogen worden ?
ik ga rond 19;00 , want ik heb wat in te halen ,maar als deze wind doorzet word het niets, maar laten we er van uitgaan dat die vanavond gaat liggen :zon:
Niet voor de club in Heemskerk, maar wel als je bij andere clubs wilt gaan vliegen. Plus is het wel een fijne gedachte als je volgens de KNvVL-richtlijnen een papiertje hebt (al is het maar voor je eigen gemoedsrustVerplichte figuren zijn niet nodig voor het brevet in Heemskerk, gewoon laten zien dat je het toestel onder controle hebt en zelfstandig veilig landen is genoeg voor het brevetDaar heb ik van de week naar geinformeerd op Heemskerk airport
![]()
:lol: :rolling:Wordt tijd dat ze dan de regels aan gaan scherpen :rolling:
Die kleine van jou heeft wat met vingertjes tussen de deuren. :evil: :cry: In IJmuiden hebben we windkracht 7, in Amsterdam/Schiphol is het windkracht 6 ruiment naar 7. :turn-l:ik ga rond 19;00 , want ik heb wat in te halen ,maar als deze wind doorzet word het niets, maar laten we er van uitgaan dat die vanavond gaat liggen :zon: ps het waait zelfs in het huis ,net vingertjes van floortje tussen de deur
, dus ramen en deuren gesloten houden ( alarm )
[ QUOTE ]Uw tekst[ /QUOTE ]
word niks vandaag denk ik , ik wilde even gaan vliegen op hoogtij . veel te veel wind man . Maar is ergens een gymzaaltje zoeken ofzo![]()
a
maar sleur ,als ik in dit bericht meteen jouw antwoord omkader ,en daarop weer mijn antwoord geef , ik nog niet snappe![]()