Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 6)

• Topicstarter Topicstarter Ferry
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik denk dat als we massal nederland platleggen, en massaal gaan staken de overheid weinig keus heeft dan de accijns te verlagen of lnl ik nou zo slap?

Niet om het een of ander, maar de brandstofprijzen in NL zijn hoger dan waar ook ter wereld :shock: en dat heeft niks met de sjeiks el Arabiri te maken ;)
Zoals gezegd, wat heeft de economie stilleggen voor nut? Het eerste resultaat zal zijn dat ondernemers op de fles gaan door gebrek aan inkomsten, logistiek en andere afhankelijkheden. Internationale bedrijven zoeken hun heil definitief in het buitenland, die ga je hier niet meer terug zien. Asl gevolg van een korte algehele platlegging zal alles dusdanig ontwricht zijn dat we economisch er niet snel meer bovenop komen. Daarentegen zal het de overheid een worst zijn, zij vangen hun centen (onze belastingcenten) toch wel en hebben uiteindelijk echt wel de langste adem.

Zolang we 1,1 miljard uitgeven aan "een proef" met OV-chipkaarten, miljoenen pompen in nutteloze onderzoeken waarvan de conclusies een gemiddelde boer ook had kunnen vertellen en er commissies zijn die de aangestelde commissies moeten controleren of de staatssecretarissen en hun commissies hun werk wel goed doen, kan er nog veel geld bespaard worden. Helaas zal dat wel altijd een droom blijven.

Enige middel zou zijn eens niet te geloven in alle mooie priet-praat van sociale politieke partijen met hun niet-haalbare propaganda cq. verkiezingscampgnes maar eerst na te gaan denken of dat allemaal haalbaar is. Helaas zijn we niet allemaal economen of hebben een stukje feeling/inzicht daarin. De regering afzetten is niet mogelijk, we leven in de beschaafd land waar we niet aan revoluties en machtsgrepen doen.

Al sinds de middeleeuwen wordt belasting geheven en worden de rijken rijker en is de sociale onderklasse keer op keer het haasje en wordt steeds verder uitgekleed. De laatste 100 jaar hebben de meeste Robin Hoods uiteindelijke een verkeerde achtergrond erop nagehouden. :?

:ontopic:
Maar uh... Ik ga vanavond ook wel vliegen, ondertussen vermaak ik me op mijn sim met een snellere laagdekker en probeer de verplichte figuurtjes voor het brevet vlekkeloos te doen.

Maar uh... Ik ga vanavond ook wel vliegen, ondertussen vermaak ik me op mijn sim met een snellere laagdekker en probeer de verplichte figuurtjes voor het brevet vlekkeloos te doen.

Verplichte figuren zijn niet nodig voor het brevet in Heemskerk, gewoon laten zien dat je het toestel onder controle hebt en zelfstandig veilig landen is genoeg voor het brevet :p Daar heb ik van de week naar geinformeerd op Heemskerk airport ;)

Verplichte figuren zijn niet nodig voor het brevet in Heemskerk, gewoon laten zien dat je het toestel onder controle hebt en zelfstandig veilig landen is genoeg voor het brevet :p Daar heb ik van de week naar geinformeerd op Heemskerk airport ;)

Wordt tijd dat ze dan de regels aan gaan scherpen :rolling:

het is best leuk daar hoor , als je lid bent mag je ook naar het veld gaan wanneer je wil ( mits het electra is) en lekker gaan vliegen.

peet voel je je alweer beter ?

edit : zie dat je allweer heel wat van plan bent komende week :

Maandag 23 juni:17:00-21:00Woensdag 25 juni:13:00-18:00Donderdag 26 juni:17:00-21:00Vrijdag 27 juni:13:00-18:00Zaterdag 28 juni:11:00-17:00

peet voel je je alweer beter ?

edit : zie dat je allweer heel wat van plan bent komende week :

Maandag 23 juni:17:00-21:00Woensdag 25 juni:13:00-18:00Donderdag 26 juni:17:00-21:00Vrijdag 27 juni:13:00-18:00Zaterdag 28 juni:11:00-17:00
Tja ik moet weer aan de slag gaat al weer een stuk beter maar moet nog wel rustig aan doen.

ja we willen wel dat speedworld blijft bestaan .....

Als je ergens hulp voor nodig hebt roep je maar , ik kom zowieso morgen m,n accu halen .

Ik kom meteen je heli even in elkaar zetten dan ( mits je dat goed vind )

:shock: maar goed dat we voor de avond hebben gekozen , nogal winderig nu .

alles staat gereed en heb er zin an :D

peter; kom je ook ff kijken :confused: :D

Als ik me goed voel kom ik ff langs vanavond hoelaat gaat er gevlogen worden ?
ik ga rond 19;00 , want ik heb wat in te halen ,maar als deze wind doorzet word het niets :eek:, maar laten we er van uitgaan dat die vanavond gaat liggen :zon: ps het waait zelfs in het huis ,net vingertjes van floortje tussen de deur :(, dus ramen en deuren gesloten houden ( alarm )

Niet voor de club in Heemskerk, maar wel als je bij andere clubs wilt gaan vliegen. Plus is het wel een fijne gedachte als je volgens de KNvVL-richtlijnen een papiertje hebt (al is het maar voor je eigen gemoedsrust ;)).

Wordt tijd dat ze dan de regels aan gaan scherpen :rolling:
:lol: :rolling: :thumbsup: Tsja, als half HoogTij daar komt, zal het snel gebeurt zijn met wildvliegen. 8O ;)

ik ga rond 19;00 , want ik heb wat in te halen ,maar als deze wind doorzet word het niets :eek:, maar laten we er van uitgaan dat die vanavond gaat liggen :zon: ps het waait zelfs in het huis ,net vingertjes van floortje tussen de deur :(, dus ramen en deuren gesloten houden ( alarm )
Die kleine van jou heeft wat met vingertjes tussen de deuren. :evil: :cry: In IJmuiden hebben we windkracht 7, in Amsterdam/Schiphol is het windkracht 6 ruiment naar 7. :turn-l:

Die kleine van jou heeft wat met vingertjes tussen de deuren. :evil: :cry: In IJmuiden hebben we windkracht 7, in Amsterdam/Schiphol is het windkracht 6 ruiment naar 7. :turn-l:[/quote]

tja , valt mee ,alleen een deuk in haar vinger , ff boven de waterkoker houden en dan trekt het wel bij :rolleyes: , tja staat een lekker windje voor de gevorderden , ook wel leuk :smile:

ps ; ik weet nog steeds niet hoe je een deel uit een post kunt omkaderen :confused: wie o wie :)

word niks vandaag denk ik , ik wilde even gaan vliegen op hoogtij . veel te veel wind man . Maar is ergens een gymzaaltje zoeken ofzo :D

Gewoon op de knop Quote drukken. Je moet alleen zorgen dat je tekst begint met de juiste codes:
Code:
[ QUOTE ]Uw tekst[ /QUOTE ]
Maar dan zonder de spaties tussen de blokhaken. Elke quote begint me die tekst, inclusief de naam van diegene die het bericht postte en de identificatiecode van het bericht (unieke code).

Ik denk dat we gezandstraalt worden op HT.Er is er hier een met zijn tuin bezig ligt al bijna een week alleen maar zand,je vind het overal terug met dit windje.

word niks vandaag denk ik , ik wilde even gaan vliegen op hoogtij . veel te veel wind man . Maar is ergens een gymzaaltje zoeken ofzo :D

als je goed dit draadje volgt ,zie je dat we vanavond gaan vliegen , omdat het nu te hard waait ;) , vaak gaat het 's avonds liggen .

maar sleur ,als ik in dit bericht meteen jouw antwoord omkader ,en daarop weer mijn antwoord geef , ik nog niet snappe :confused:

Ik ga gewoon heen vanavond :yes: We zien wel :zon: hoe het op HT is.

Welke die-hard komen er nog meer vanavond?

@ Junkie: kan ik gelijk je lader teruggeven

Laatst bewerkt:
a

maar sleur ,als ik in dit bericht meteen jouw antwoord omkader ,en daarop weer mijn antwoord geef , ik nog niet snappe :confused:

quote.gif

Gebruik deze functieknop eens? (rechtsonder in je berichtvenster);)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back