Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mompelt iets met flyer en website...

@Phil volgende keer maar 1 van onze vrouwelijke leden erop zetten ? ( huren we wel een standin)

ja , ziet er goed uit ! , idd beter om het knapste clublid op de flyer te zetten , zien mensen dat er ook normaal volk op de club zit :wink:

en zo zie je ook hoe je je zender moet dragen , mooi laag ipv op je borstkas :wink:

ja , ziet er goed uit ! , idd beter om het knapste clublid op de flyer te zetten , zien mensen dat er ook normaal volk op de club zit :wink:

en zo zie je ook hoe je je zender moet dragen , mooi laag ipv op je borstkas :wink:

Ben blij dat ze jou dan niet gevraagd hebben :banana:

Hmmzzz...lekkere berichten over die lipo zakken...
Nou verhuis de boel van de zomer wel naar de schuur met opladen...
Damn....

En dan die mooie vliegenier op de ACHtergrond. Het dreamteam op de flyer :D

ik zag het ja ;)

zoo, vandaag was het heerlijk op de motor , ik deed er 14 minuten over van mijn huis (zaandam) tot de nassaukade (amsterdam ) ipv 50 minuten met la voiture :p ,dus dat scheelt enorm , bovendien bespaar ik ook nog eens 24 E per dag parkeergeld ! , en rijd mijn motor ook erg zuinig , dus opgeteld over 1,5 maand ,is dat een behoorlijke bezuiniging ,en vind ik motor rijden ook nog eens erg leuk . , af en toe wat regen neem ik voor lief .

mijn materialen worden gebracht door sigma , dit kost niets extra's , helemaal goed zo ;)

nog even bij Q geweest , dus vanavond de pilonracer afmaken ( nickos , dit gaat om een echte pilonracer ,dus geen depron , daar was ik klaar mee weet je nog :wink: )

De meneer in post 133 beschrijft het het beste. De test is half uitgevoerd en zonder concrete gegevens. Ook geeft aan wat ik eerder zei: hoe minder lucht des te kleiner de expansie bij ontbranding. De gebruikte pijp is aluminium afvoerbuis voor de afzuigkap en niet warmtevast. Het deksel van deze ammobox zit anders bevestigd. Als het deksel er eerder af gaat dan de ontluchting dan weet ik zeker dat de ontluchting niet open was. Zonder technische gegevens dus deels geloofwaardig. :yes:

Als je kijkt naar deze test met een ordinair geldkistje op een baal hooi dan zijn er wel wat vraagtekens bij de test van onze "bomb squad expert". :?

Nog wat anders ter aanvulling. Als de druk dusdanig hoog is dat iets als een ammobox uit elkaar gaat, zal het vuur direct gedoofd worden door de drukgolf bij gebrek aan zuurstof. Rookontwikkeling telt niet als brandgevaar (wel gevaarlijk omdat Lithium en aluminium erg ongezond zijn om in te ademen).

Zorg dus gewoon dat er ruimte is voor ontbranding en plaats er niets in de buurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back