Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik wil je wel ski les geven hoor@ Burp: wanneer kopen en wanneer gaan we varen?![]()
Verschil is dat nu aanpoten gewoon met mijn 55e jaar stoppen is, de toko en aandelen verkopen en lekker VUTten terwijl jij nog de steiger op probeert te klimmen met je rollator en dat tot je 67e jaar. :? Dan nu maar even niet vliegen en met 4 projecten ruim 30x modaal te verdienen in een jaar. Just my lots of cents... 8)hou toch op met je projecten , ik heb ook zat projecten , maar lang leve de vrijheid![]()
Die Chris Craft was beter.Leuk bootje gezien![]()
Zojuist de Monsun v2 wat verder geknutseld. Wieltjes eindelijk goede maar en erop gezet met de grotere wielstoppers. Een paar stickertjes geplakt, ik vind dat eigenlijk minder mooi door de lelijk randen er omheen. Met een APC-E 11x8" trekt-ie 510W/38,8A continu vol gas over 2 minuten gemeten. Alleen nog even dikkere servoarmpjes erop, de standaard armpjes waren wel erg dun.*nog twee projecten heeft staan maar echt geen zin in heeft.....
Gewoon de + van de zeilwinch op de accu en de - en pulsdraad op de ontvanger. Ontvanger op een BEC.Heb een zeilwinch die 7,2 v aankan. vind een futaba 617 ontvanger dat ook lekker? officieel 6v maar weet niet of de marge groter is....
Kun je er net zo goed een diode tussen solderen.Dan geberuik je een step down, deze heb ik nog voor je liggen; Western Robotics Tail Servo Step Down [WRSTDOWN] : HobbyManiac.Com, Heeft passie voor uw hobby!
Ik zal jou eens leren wat pijn in je hoofd is...Klopt net als in de align step downDat heb ik je vorige keer geleerd weet je nog
![]()
Druk eens op deze link....Niet luisteren naar Sleur die begrijpt electronica niet....
Wat ik zei, staat ook op de tweede bladzijde beschreven. :teacher:
30 x modaal.........??Verschil is dat nu aanpoten gewoon met mijn 55e jaar stoppen is, de toko en aandelen verkopen en lekker VUTten terwijl jij nog de steiger op probeert te klimmen met je rollator en dat tot je 67e jaar. :? Dan nu maar even niet vliegen en met 4 projecten ruim 30x modaal te verdienen in een jaar. Just my lots of cents... 8)
Wat ik zei, staat ook op de tweede bladzijde beschreven. :teacher:
30 x modaal.........??
Dus jij hebt ongeveer 14 miljoen nodig voor je met pensioen kunt.........
Ik zou als ik jou was met zo'n inkomen na 5 jaar echt de pijp aan Maarten geven.........![]()
Hehe, ook weer eens thuis :-(
Maargoed, morgen nog even 10 uurtjes en dan is het weekend !!
Begin zo langzamerhand echt zin te krijgen om op vakantie te gaan![]()
Verschil is dat nu aanpoten gewoon met mijn 55e jaar stoppen is, de toko en aandelen verkopen en lekker VUTten terwijl jij nog de steiger op probeert te klimmen met je rollator en dat tot je 67e jaar. :? Dan nu maar even niet vliegen en met 4 projecten ruim 30x modaal te verdienen in een jaar. Just my lots of cents... 8)
.