Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Overigens, iemand intresse in een kekke mountainbike?
![]()
zijn er vanavond nog mensen auf das field?
Er moet ook gemaaid worden heren, dus morgen vliegen oke maar als de maaier op het veld komt is het even afgelopen![]()
Maaiers hebben voorang
Hoe laat ga je maaien ?
We passen ons schema aan hoor, doen we altijd met maaiersDie hebben ten alle tijde voorrang!!!
Tsja, de natuur heeft zo zijn afwijkingen. Je bent geprezen...mijn auto is ook best groot , ik zal straks ff in mijn broekje kijken , als het goed is moet het klein zijn![]()
Nope, zoals langer geleden al verteld. Een paar grote projecten met veel drukte en de ingeplande tegenvallers die altijd meer tijd vergen dan wenselijk. :?morgen gezellig vliegen sleur ? is goed ,ik zie rond 14;00u wel op het veld, je moet tenslotte ook je scheiding nog verwerken
yep , tot morgen![]()
Kleine tieten?Kan je nagaan wat ik te compenseren heb met twee grote auto's :schrik:
Je bedoelt "te allen tijde" toch? :teacher:![]()
Huh? Eergisteren dat was...Vanmorgen maar weer gaan slapen. Nog wat hoofdpijn aan 1 kant en heel moe. Denk dat het allemaal met gister te maken heeft?
Jij bent echt een enorme KL....AK!!! Wist je dat?
Maar dat bedoelde ik m13r3n3uk3r![]()
Moet ie kosten?
Huh? Eergisteren dat was...Je bent echt een stuk van je leven kwijt. 8O
![]()
Tsja, de natuur heeft zo zijn afwijkingen. Je bent geprezen...![]()
![]()
Nope, zoals langer geleden al verteld. Een paar grote projecten met veel drukte en de ingeplande tegenvallers die altijd meer tijd vergen dan wenselijk. :?
Kleine tieten?:rolling:
Trouwens, er moet wel eerst even een (epoxy) matje om het midden van de vleugel voor je hem gaat afwerken!! Niet vergeten :teacher: