Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De zeespiegel stijgt. Ik werk lekker door om de dijken om mijn zooi wat hoger te maken zodat ik straks droog zit. Jij mag dan een dagje extra zwemmen om boven water te blijven. ;)

Over anderhalve week is het eerste stuk klaar en wordt de rest gedaan door collega's. Dan nog wat papierwerk regelen en vervolgens zo'n week of zes verkansie. Nog een beetje doorwerken dit jaar en ik heb meer dan 270 vakantiedagen staan. Dat wordt een jaartje vrij. :lol: :rolling:

wat vakantiedagen betreft wint Pietr bas het natuurlijk van iedereen........:rolling:

Ik ook niet aanwezig morgen. Fijn he Junkie;)

kan ik ook weer slapen straks :idea:

Over anderhalve week is het eerste stuk klaar en wordt de rest gedaan door collega's. Dan nog wat papierwerk regelen en vervolgens zo'n week of zes verkansie. Nog een beetje doorwerken dit jaar en ik heb meer dan 270 vakantiedagen staan. Dat wordt een jaartje vrij. :lol: :rolling:

weet je ook is hoe pieterje bastiaan het heeft , met het verschil dat jij dan wel geld hebt ;)

wat vakantiedagen betreft wint Pietr bas het natuurlijk van iedereen........:rolling:

:yes:

groetjes van deze gast

XXX

003-1.jpg

madness5008.jpg

004-1.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back