Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
30 x modaal.........??
Dus jij hebt ongeveer 14 miljoen nodig voor je met pensioen kunt.........:confused:
Ik zou als ik jou was met zo'n inkomen na 5 jaar echt de pijp aan Maarten geven......... :yes:
Het is bruto hè. ;) Maar we hebben leuke marges en het zijn voornamelijke uren en niet materialen. Veel geld wordt geïnvesteerd in groei, verbreding van kennis en nieuwe technologiën. Alle medewerkers hebben een zeer luxe salaris (maar daar wordt wel wat voor verwacht).

sleur is een beetje een opschepper , maar ondertussen heeft hij geen cent te makken ;)
Ssssst.... ;)

Qua financieel geld heb ik niet te klagen. Maar ik heb teveel hobby's (waarvan het werk er één is, ondanks dat het soms gezeur is 8O) en tijd kun je niet kopen. 24 uur blijft 24 uur (waarvan vaak 10 tot 12 uur gewerkt doordeweeks). Dus nu maar wat minder vliegen. Heb ik meer tijd over voor directeurtje spelen. 8)

Het is bruto hè. ;) Maar we hebben leuke marges en het zijn voornamelijke uren en niet materialen. Veel geld wordt geïnvesteerd in groei, verbreding van kennis en nieuwe technologiën. Alle medewerkers hebben een zeer luxe salaris (maar daar wordt wel wat voor verwacht).

dus je bedoelt omzet.....?
Is wel een klein verschil:confused:
moeten dus alle kosten nog vanaf, werknemers van betaald, vadertje staat etc............ik vroeg me al af waarom je in zo'n Santa Fe reed :rolling: en niet in http://img.timeinc.net/time/2007/50_cars/lamborghini_lm002.jpg :yes::yes::yes:

dus je bedoelt omzet.....?
Is wel een klein verschil:confused:
moeten dus alle kosten nog vanaf, werknemers van betaald, vadertje staat etc............ik vroeg me al af waarom je in zo'n Santa Fe reed :rolling: en niet in http://img.timeinc.net/time/2007/50_cars/lamborghini_lm002.jpg :yes::yes::yes:
De LM002 is een zeer indrukwekkende auto. Er stond er ooit een bij het Amsterdams Automuseum en heb een rondje meegereden op het parkeerterrein. Leuk ook die achterband achterop, alleen als die er eenmaal af is, krijg je je lekker band nooit meer erop getild. Sowieso is een krik een uitdaging. Verder geef ik weinig om dergelijke luxe. Een leuke auto en een dak boven mijn hoofd is prima. Als ik iets wil kopen dan kan dat. Ik ben wel gelukkig hoor. :D

zalig zijn de armen van geld.....eeeeeeh geest :D
Oh, ik verdeel het geld vaak onder de armen. Vooral de linker en de rechter arm. :lol:

En wat is nu het moraal van modaal?
Dat we allemaal op de meest onmogelijke tijden moeten werken en als we een keer vrij hebben het voornamelijk klut weer is. :yes:

Morgen lekker VLIEGENNNNN , als je niet crashed ook niet zo duur ;)

morgen met z'n alle naar het veld ? of hebben we verplichtingen ?

sleur kan iig niet , die moet hard doorwerken om zijn hoofd boven water te houden :)

heb ik geen last van , ik red het al met 2 daagjes in de week :cool:
ach ,verschil moet er zijn :vamp:

madness staat me hier te trappelen , dat ding start zowat uit zichzelf ,zo'n zin heeft hij :p

De LM002 is een zeer indrukwekkende auto. Er stond er ooit een bij het Amsterdams Automuseum en heb een rondje meegereden op het parkeerterrein. Leuk ook die achterband achterop, alleen als die er eenmaal af is, krijg je je lekker band nooit meer erop getild. Sowieso is een krik een uitdaging. Verder geef ik weinig om dergelijke luxe. Een leuke auto en een dak boven mijn hoofd is prima. Als ik iets wil kopen dan kan dat. Ik ben wel gelukkig hoor. :D

Oh, ik verdeel het geld vaak onder de armen. Vooral de linker en de rechter arm. :lol:

Dat we allemaal op de meest onmogelijke tijden moeten werken en als we een keer vrij hebben het voornamelijk klut weer is. :yes:

LM002 blijft toch wel 1 van de mooiste terreinwagens om te zien wat mij betreft, maar kan hem zelf ook niet betalen, en wat die banden betreft; een nieuw setje kost je iets van 1500 per band (Pirelli Scorpion 345/17)...dan is dat krikje nog het minste probleem!!!

Gelukkig zijn is inderdaad het6 belangrijkste, ik rij nu zelf in een Fiat cinquecento en die brengt me ook overal, toch zal ik heel blij zijn als er straks weer wat groters bij komt.

Wat dat werken betreft heb ik niets te klagen, werk max iets van 180 dagen/jaar........blijven plenty dagen met mooi weer over:D:D:D

sleur kan iig niet , die moet hard doorwerken om zijn hoofd boven water te houden :)

heb ik geen last van , ik red het al met 2 daagjes in de week :cool:
ach ,verschil moet er zijn :vamp:
De zeespiegel stijgt. Ik werk lekker door om de dijken om mijn zooi wat hoger te maken zodat ik straks droog zit. Jij mag dan een dagje extra zwemmen om boven water te blijven. ;)

Over anderhalve week is het eerste stuk klaar en wordt de rest gedaan door collega's. Dan nog wat papierwerk regelen en vervolgens zo'n week of zes verkansie. Nog een beetje doorwerken dit jaar en ik heb meer dan 270 vakantiedagen staan. Dat wordt een jaartje vrij. :lol: :rolling:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back