Met 16.5 x modaal kun je ook nog best prettig leven lijkt me.....Daarom wilde zijn vrouw ook scheiden :rolling:

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Met 16.5 x modaal kun je ook nog best prettig leven lijkt me.....Daarom wilde zijn vrouw ook scheiden :rolling:
Het is bruto hè.30 x modaal.........??
Dus jij hebt ongeveer 14 miljoen nodig voor je met pensioen kunt.........
Ik zou als ik jou was met zo'n inkomen na 5 jaar echt de pijp aan Maarten geven.........![]()
Met 16.5 x modaal kun je ook nog best prettig leven lijkt me.....![]()
Ssssst....sleur is een beetje een opschepper , maar ondertussen heeft hij geen cent te makken![]()
Het is bruto hè.Maar we hebben leuke marges en het zijn voornamelijke uren en niet materialen. Veel geld wordt geïnvesteerd in groei, verbreding van kennis en nieuwe technologiën. Alle medewerkers hebben een zeer luxe salaris (maar daar wordt wel wat voor verwacht).
ik heb 0.5 modaal![]()
En ik ben evengoed gelukkig
![]()
Dan is pieter bas stinkend rijk![]()
En wat is nu het moraal van modaal?
De LM002 is een zeer indrukwekkende auto. Er stond er ooit een bij het Amsterdams Automuseum en heb een rondje meegereden op het parkeerterrein. Leuk ook die achterband achterop, alleen als die er eenmaal af is, krijg je je lekker band nooit meer erop getild. Sowieso is een krik een uitdaging. Verder geef ik weinig om dergelijke luxe. Een leuke auto en een dak boven mijn hoofd is prima. Als ik iets wil kopen dan kan dat. Ik ben wel gelukkig hoor.dus je bedoelt omzet.....?
Is wel een klein verschil
moeten dus alle kosten nog vanaf, werknemers van betaald, vadertje staat etc............ik vroeg me al af waarom je in zo'n Santa Fe reed :rolling: en niet in http://img.timeinc.net/time/2007/50_cars/lamborghini_lm002.jpg![]()
Oh, ik verdeel het geld vaak onder de armen. Vooral de linker en de rechter arm. :lol:zalig zijn de armen van geld.....eeeeeeh geest![]()
Dat we allemaal op de meest onmogelijke tijden moeten werken en als we een keer vrij hebben het voornamelijk klut weer is.En wat is nu het moraal van modaal?
De LM002 is een zeer indrukwekkende auto. Er stond er ooit een bij het Amsterdams Automuseum en heb een rondje meegereden op het parkeerterrein. Leuk ook die achterband achterop, alleen als die er eenmaal af is, krijg je je lekker band nooit meer erop getild. Sowieso is een krik een uitdaging. Verder geef ik weinig om dergelijke luxe. Een leuke auto en een dak boven mijn hoofd is prima. Als ik iets wil kopen dan kan dat. Ik ben wel gelukkig hoor.
Oh, ik verdeel het geld vaak onder de armen. Vooral de linker en de rechter arm. :lol:
Dat we allemaal op de meest onmogelijke tijden moeten werken en als we een keer vrij hebben het voornamelijk klut weer is.![]()
De zeespiegel stijgt. Ik werk lekker door om de dijken om mijn zooi wat hoger te maken zodat ik straks droog zit. Jij mag dan een dagje extra zwemmen om boven water te blijven.sleur kan iig niet , die moet hard doorwerken om zijn hoofd boven water te houden
heb ik geen last van , ik red het al met 2 daagjes in de week
ach ,verschil moet er zijn :vamp: