marcelsiggery
Forum veteraan
Raar, vliegtuigen die vliegen op uierzalf![]()
Hoezo raar ? ze glijden lekker soepel door de lucht ;-)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Raar, vliegtuigen die vliegen op uierzalf![]()
ik ook, maar het koppie is toch ook niet verkeerd?
Daar schijnt KLM tegenwoordig op te vliegen las ik vanmorgen![]()
Ik zal jouw gegevens ook wel even uit de database van je werkgever peuteren. Dit in het kader van het grote iBit project. :lol:Is dit het grote poche forum?
Ik moet er niet aan denken. Na twee dagen zou ik me te pletter vervelen. Knutselen heb ik ook wel na drie dagen gezien. Beetje doelloos op het veld rondhangen en wat vliegen is ook leuk voor een paar dagen. Dus dan wordt het terrasjes pikken en pintjes kegelen. Lijkt me niet verstandig. :nooo:weet je ook is hoe pieterje bastiaan het heeft , met het verschil dat jij dan wel geld hebt![]()
Had je op haar verjaardag moeten komen. Krissusch, Tito en ik hebben genoten van het paaldansen en lapdancing terwijl PB de muziek verzorgde. 8OIk zie haar liever Live ;-)
ik ook, maar het koppie is toch ook niet verkeerd?
Ik zal jouw gegevens ook wel even uit de database van je werkgever peuteren. Dit in het kader van het grote iBit project. :lol:
Ik moet er niet aan denken. Na twee dagen zou ik me te pletter vervelen. Knutselen heb ik ook wel na drie dagen gezien. Beetje doelloos op het veld rondhangen en wat vliegen is ook leuk voor een paar dagen. Dus dan wordt het terrasjes pikken en pintjes kegelen. Lijkt me niet verstandig. :nooo:
Had je op haar verjaardag moeten komen. Krissusch, Tito en ik hebben genoten van het paaldansen en lapdancing terwijl PB de muziek verzorgde. 8O![]()
Pas je op dat je niet op de banknegert gaat zitten? 8O :?owh wat erg hier zeg !!!
ga ff bankhangen![]()
Ja, dat was het bed waar we doorheen zijn gezakt. Later Babi Gangbang op de grond...En vergeet de brandstapel in de tuin niet, zeker een spectaculaire avond geweest ;-)
Ja, dat was het bed waar we doorheen zijn gezakt. Later Babi Gangbang op de grond...
smerig voorstel........ben blij dat ik een eind bij je vandaan ben
Als ik zo lees ben je niet zo kinky maar gewoon zo eentje van de handboeien met pluche... :rolling:Babi gangbangeen gangbang met varkens
ben blij dat ik niet geweest ben............pffffffffff ik hou best van kinky, maar dit is overdreven..........
Gestegen, eindelijk gaat het ergens over.Is het niveau nu gedaald of gestegen...
Als ik zo lees ben je niet zo kinky maar gewoon zo eentje van de handboeien met pluche... :rolling:
/QUOTE]
vind kinky geweldig, hebbe alleen niets met Pieter Bas zijn kont en met beesten.....handboeienzolang ik niet degene ben die ze om hoeft.........
![]()
Nah doe maar niet,dan voel ik me helemaal zo zielig.(Geen geld en maar 70 fapkansie dagen.)Ik zal jouw gegevens ook wel even uit de database van je werkgever peuteren.
Bah! Zojuist gesimd met Reflex XTR en ben alweer bijna om, om voor een helicopter te gaan sparen...![]()
Bah! Zojuist gesimd met Reflex XTR en ben alweer bijna om, om voor een helicopter te gaan sparen...![]()
Ik zou maar gaan sparen voor een Psyg als ik jou was.
Ik kan het ook wijzigen hoor...Nah doe maar niet,dan voel ik me helemaal zo zielig.(Geen geld en maar 70 fapkansie dagen.)