Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is dit het grote poche forum?
Ik zal jouw gegevens ook wel even uit de database van je werkgever peuteren. Dit in het kader van het grote iBit project. :lol: ;)

weet je ook is hoe pieterje bastiaan het heeft , met het verschil dat jij dan wel geld hebt ;)
Ik moet er niet aan denken. Na twee dagen zou ik me te pletter vervelen. Knutselen heb ik ook wel na drie dagen gezien. Beetje doelloos op het veld rondhangen en wat vliegen is ook leuk voor een paar dagen. Dus dan wordt het terrasjes pikken en pintjes kegelen. Lijkt me niet verstandig. :nooo: ;)

Ik zie haar liever Live ;-)
Had je op haar verjaardag moeten komen. Krissusch, Tito en ik hebben genoten van het paaldansen en lapdancing terwijl PB de muziek verzorgde. 8O :D

Ik zal jouw gegevens ook wel even uit de database van je werkgever peuteren. Dit in het kader van het grote iBit project. :lol: ;)

Ik moet er niet aan denken. Na twee dagen zou ik me te pletter vervelen. Knutselen heb ik ook wel na drie dagen gezien. Beetje doelloos op het veld rondhangen en wat vliegen is ook leuk voor een paar dagen. Dus dan wordt het terrasjes pikken en pintjes kegelen. Lijkt me niet verstandig. :nooo: ;)

Had je op haar verjaardag moeten komen. Krissusch, Tito en ik hebben genoten van het paaldansen en lapdancing terwijl PB de muziek verzorgde. 8O :D

En vergeet de brandstapel in de tuin niet, zeker een spectaculaire avond geweest ;-)

smerig voorstel........:confused:ben blij dat ik een eind bij je vandaan ben
Babi gangbang:confused::confused: een gangbang met varkens:confused::confused: ben blij dat ik niet geweest ben............pffffffffff ik hou best van kinky, maar dit is overdreven..........
Als ik zo lees ben je niet zo kinky maar gewoon zo eentje van de handboeien met pluche... :rolling:

Is het niveau nu gedaald of gestegen...
Gestegen, eindelijk gaat het ergens over. :yes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back