Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bah! Zojuist gesimd met Reflex XTR en ben alweer bijna om, om voor een helicopter te gaan sparen...![]()
Pieter Bas heeft mijn CopterX450 fully complete staan om af te stellen en om er een waarde aan vast te hangen, intresse ?
(half geinend, maar half serieus uiteraard)
Dus ook de helft van de prijs![]()
Fok, weer het licht aangelaten. KLIK.
En nu doe ik het licht wel uit, want het zonnetje staat weer te schijnen, volgens mij wordt het wel een mooie dag vandaag .... aan de blauwe hemel te zien dan![]()
hoe laat melden de eerste vrijheidstrijders /vliegeniers zich auf das velt ?

Reken op zo'n 1000 tot 1200 eypo minimaal (met PB's setup voor 12S en FBL ga je denk nog wel over de 1200 heen).@BYM: Ik vind een 450 even te klein.. No offence ;-). Ik heb de 450 gehad (2 stuks, nooit mee gevlogen), maar als ik al die 450's zie, vind ik ze gewoon te klein..
Zo'n beestje waar Knaller mee vliegt, dat spreekt meer aan
@Knaller: Zou jij mij een indicatie kunnen geven van wat zoiets kost (mag per pm en i am serious).![]()
![]()
Ik was voor mijn standaard 600 als bijna 900 eypo armer.Reken op zo'n 1000 tot 1200 eypo minimaal (met PB's setup voor 12S en FBL ga je denk nog wel over de 1200 heen).Ik was voor mijn standaard 600 als bijna 900 eypo armer.
Jij leeft momenteel echt in de omgekeerde wereld he ?
Goedemorgen allemaal
Bijna WEEKEND !!!!!!
@BYM: Ik vind een 450 even te klein.. No offence ;-). Ik heb de 450 gehad (2 stuks, nooit mee gevlogen), maar als ik al die 450's zie, vind ik ze gewoon te klein..
@Knaller: Zou jij mij een indicatie kunnen geven van wat zoiets kost (mag per pm en i am serious).![]()
![]()
@BYM: Ik vind een 450 even te klein.. No offence ;-). Ik heb de 450 gehad (2 stuks, nooit mee gevlogen), maar als ik al die 450's zie, vind ik ze gewoon te klein..
![]()