Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pffff, wie heeft de langste ..... :)

Ik niet maar kan een pintje kopen als ik dat wil. Wel veel plezier. Geen modelbouw ADHD en dus tijd genoeg.......shit, klopt geen reet van ;)

Dan toch maar voor het bootje uit mijn vorige link. Denk er sterk aan om iets dergelijks te kopen. Kan hard dus prima geschikt voor waterskien etc maar ook slaapruimte aan boord.

Bah! Zojuist gesimd met Reflex XTR en ben alweer bijna om, om voor een helicopter te gaan sparen... :(

Pieter Bas heeft mijn CopterX450 fully complete staan om af te stellen en om er een waarde aan vast te hangen, intresse ? :mrgreen:

(half geinend, maar half serieus uiteraard ;) )

En nu doe ik het licht wel uit, want het zonnetje staat weer te schijnen, volgens mij wordt het wel een mooie dag vandaag .... aan de blauwe hemel te zien dan :)

En nu doe ik het licht wel uit, want het zonnetje staat weer te schijnen, volgens mij wordt het wel een mooie dag vandaag .... aan de blauwe hemel te zien dan :)

Jij leeft momenteel echt in de omgekeerde wereld he ?

Goedemorgen allemaal :-)

Bijna WEEKEND !!!!!!

goedessmorgens dezer smorgen :p

idd lekker weertje zo lijkt het , de wind lijkt nog mee te vallen , terwijl ze weer het hele weekend tussen de 3 en 6 voorspellen .

maar daar zijn we inmiddels wel aan gewend ;)

hoe laat melden de eerste vrijheidstrijders /vliegeniers zich auf das velt ?

burpie ; ben er rond 9;00u , eerst floor naar school brengen , dan ff naar de opslag dan naar joe toe ;)

@BYM: Ik vind een 450 even te klein.. No offence ;-). Ik heb de 450 gehad (2 stuks, nooit mee gevlogen), maar als ik al die 450's zie, vind ik ze gewoon te klein..

Zo'n beestje waar Knaller mee vliegt, dat spreekt meer aan :yes:

@Knaller: Zou jij mij een indicatie kunnen geven van wat zoiets kost (mag per pm en i am serious). :yes: :hammer:

Ohjee, spijker gaat weer looooooosssssssss ;)

Ik schrijf me alvast in als je de 600 over twee maanden weer te koop hebt :twisted:

@Junkie, is goed man, drink de eerste pot koffie zelf wel even op.

@BYM: Ik vind een 450 even te klein.. No offence ;-). Ik heb de 450 gehad (2 stuks, nooit mee gevlogen), maar als ik al die 450's zie, vind ik ze gewoon te klein..

@Knaller: Zou jij mij een indicatie kunnen geven van wat zoiets kost (mag per pm en i am serious). :yes: :hammer:
Reken op zo'n 1000 tot 1200 eypo minimaal (met PB's setup voor 12S en FBL ga je denk nog wel over de 1200 heen). :yes: Ik was voor mijn standaard 600 als bijna 900 eypo armer.

Oh ja, en hier in 0251 staat toch wel een aardige waai. Tegen windkracht 4 aan. Zal in de loop van de dag verder toenemen tot 5 Bft. volgens de voorspellers van Windfinder en Meteo24.

Monsun v2.0 staat vliegklaar thuis. Batterijen zijn geladen, boombox hangt aan de tiet. Als die flapdrol op tijd weggewerkt is/kan worden dan kom ik ook even langs.

*iets met bepaalde drang om toch te vliegen* ;)

zo, gister de edge opnieuw afgestelt, met dank aan jasper, alleen even een nieuwe as in me motor monteren,en dan kan hij weer de lucht in.

Reken op zo'n 1000 tot 1200 eypo minimaal (met PB's setup voor 12S en FBL ga je denk nog wel over de 1200 heen). :yes: Ik was voor mijn standaard 600 als bijna 900 eypo armer.

Thnx :-)

Het is geen klusje die ik in een snel tempo wil gaan uitvoeren, maar een helicopter gaat er zeker komen..

Ik vind het zo ge*l om met een mooie schaalromp te gaan vliegen..

Jij leeft momenteel echt in de omgekeerde wereld he ?

Goedemorgen allemaal :-)

Bijna WEEKEND !!!!!!

Mwah valt wel mee hoor....
Ik slaap gewoon bijna niet :)

No prob :)

Als je me niet van je msn had geflikkert had je het nu al geweten :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back