Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Was gezellig gisteren, erg veel plezier gehad. Idd door de 200 puntengrens heen dus het gaat de goede kant op met mij. Jasper eerste in de C 8O Niels en Erik ook een goed resultaat behaald.
Vandaag het krantenstukje afwachten, werd helemaal een fotosessie gehouden van mij :hammer: Het is voor de bekenste krant van Nederland of misschien wel de Benelux.... BN de Stem :mrgreen:
Na de wedstrijd nog even vrijgevlogen daar tot 19.00 uur, met de GeeBee van Sleur, daarna alles opruimen (alle kisten weer heel mee naar huis, zelfs de GeeBee) en tijd om te eten.
Drie tafels waren her en der gereserveerd voor ons in het restaurant van de sporthal, iets van 36 man bleef eten. Heerlijk tomatensoepje en een pepersteak uitgekozen... dat was smullen. Was supergezellig.
Uiteindelijk maar rond 21.45 uur naar huis, eenmaal thuis aangekomen gaar op de bank gezeten en mijn oogjes werden als snel kleiner :sleepy:

Uiteraard niet mijn nieuwe gympies :nooo: rennen hoeft niet met het indoorvliegen maar het is wel een echte sport :hammer: ;)

Wel weer jammer dat Niels en ik mijn naam moesten geven aan de journaliste en dat er vervolgens niets mee gedaan wordt :cry:

Misschien maar beter ook :thumbsup: Ik vind het een beetje een dinigrerend stukje... zie je gelijk maar weer eens hoe er tegen onze hobby wordt aangekeken.

Misschien maar beter ook :thumbsup: Ik vind het een beetje een dinigrerend stukje... zie je gelijk maar weer eens hoe er tegen onze hobby wordt aangekeken.
Check, sukkels.... Misschien dat er in de krant meer staat en de online tekst niet gelijk is aan de interwebs versie. Zo gaat dat bij veel dagbladen. :yes: Die willen nog steeds graag ouderwets papier verkopen (niet dat het werkt want met overtik-journalistiek, oud nieuws en meer advertenties dan nieuws kom je er niet).

En uh, volgend jaar wordt de keuze voor zalen een stuk makkelijk voor de F3P. Elke kroeg is geschikt. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik kijk net even naar de beoordeling per vlucht. Mooie cijfertjes hoor Phil. :thumbsup: Gaat helemaal goed komen en ik voel toch wel enige bedreiging aankomen. Jasper ook mooi constant. :yes:

En overall sta ik nog steeds 4e dus er is nog hoop. 8) Ik moet die Sjors even overtuigend voorbij de laatste dag in Rotjeknor. De C-competitie lijkt dus nu om 5 deelnemers te gaan: Jasper, Sleur, Phil, Niek en Sjors. De rest heeft maar één wedstrijd gevlogen. :?

Hey mannen !!

Ik ben gistermiddag bij Arjan langs geweest en heb hem de Swift, Ladertje en voeding reeds overhandigd.

Hij was echt superblij. Geslaagd dus !!! :cool:

Vandaag aan het eind van de dag even kijken hoeveel de totale donatie geworden is.

Een nagelnieuwe Funjet is reeds besteld, and so is the set-up
:banana:

Doe je goed Siggy ;) Vond het wel mooi om te horen aan de telefoon hoe verbaast en onder de indruk arian is omdat mensen die hem amper kennen zoiets doen. Hij zei meerdere malen dat het hem op de been houd.

Laatst bewerkt:
En uh, volgend jaar wordt de keuze voor zalen een stuk makkelijk voor de F3P. Elke kroeg is geschikt. ;)

Wauw, begrijp nu wel waarom die gozert vaak op nummer 1 staat !

Meskant en rollende circle in de huiskamer...

Total control.. en snel ook...

@The Sig & Pieter

Ja inderdaad , dat is leuk dat we hem zo weer een beetje op weg kunnen helpen.

@ The Dr. Phil
Had dan je nieuwe gympies aangetrokken !!!!!!!!
Kijk en luister nog eens goed naar man bijt hond :-) Hoor de ondertoon van de commentator....
Andere mensen zien oudere ( doorgaans dikke buik) mannen spelen met vliegtuigjes.

Als we in de wormer hal vliegen is het publiek erg enthousiast als er weer een mid air of een crash plaats vind.
Wanneer dit niet gebeurt zijn ze snel uitgekeken naar het zoveelste vliegtuigje dat het dezelfde patroontje vliegt.

Wauw, begrijp nu wel waarom die gozert vaak op nummer 1 staat !

Meskant en rollende circle in de huiskamer...

Total control.. en snel ook...
Pffff, Niels kan dat ook maar heeft niet zo'n vliegtuigje (sponsor iemand?). :yes:

Als we in de wormer hal vliegen is het publiek erg enthousiast als er weer een mid air of een crash plaats vind.
Wanneer dit niet gebeurt zijn ze snel uitgekeken naar het zoveelste vliegtuigje dat het dezelfde patroontje vliegt.
Tsja, alleen met dat patroontje vliegen leer je nauwkeurige sturen dan met elkaar uit de lucht vliegen. En je houdt ook nog eens tijd over voor andere dingen omdt je niet elke weer weer uren moet gaan zitten plakken. :p ;)

Pffff, Niels kan dat ook maar heeft niet zo'n vliegtuigje (sponsor iemand?). :yes:

Tsja, alleen met dat patroontje vliegen leer je nauwkeurige sturen dan met elkaar uit de lucht vliegen. En je houdt ook nog eens tijd over voor andere dingen omdt je niet elke weer weer uren moet gaan zitten plakken. :p ;)

Yep, moet ook maar eens patroontjes gaan vliegen... Heb redelijk wat uurtjes weer gestoken om mijn ultimate zijn vleugels terug te geven...

Ik hoor ( of eigenlijk) lees wat je verteld. Wilde alleen aan Dr. Phil proberen uit te leggen hoe andere mensen tegen onze hobby aankijken.
Het mooiste vond/vind ik de commentaar stem nog steeds bij man bijt hond.
Die ondertoon geeft dat goed weer....

Hey mannen !!

Ik ben gistermiddag bij Arjan langs geweest en heb hem de Swift, Ladertje en voeding reeds overhandigd.

Hij was echt superblij. Geslaagd dus !!! :cool:

Vandaag aan het eind van de dag even kijken hoeveel de totale donatie geworden is.

Een nagelnieuwe Funjet is reeds besteld, and so is the set-up
:banana:

Weer even een beetje bij gelezen.
Top actie voor een top gozert.

Ga ff storten !!

ps heeft iemand de discovery turkisch airline crash opgenomen??

Weer even een beetje bij gelezen.
Top actie voor een top gozert.

Ga ff storten !!

ja, maar staat op de hardeschijf van mijn decoder kan deze niet copyëren
maar ze worden bijna dagelijks herhaald.
vandaag om 15:00uur

Was op National Geographic, niet Discovery Channel. ;) Ik heb hem op de PVR staan maar kan hem wel overspoelen op de PC, of zoeken op de interwebs naar "Mayday Season 8 Episode 4".

HERHALING VANMIDDAG OM 17:00 UUR!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back