Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En ik denken dat ze aan het vliegen waren... :? Daarom wilden ze me persé mee hebben. :celebrate:
Check, sukkels.... Misschien dat er in de krant meer staat en de online tekst niet gelijk is aan de interwebs versie. Zo gaat dat bij veel dagbladen.Misschien maar beter ookIk vind het een beetje een dinigrerend stukje... zie je gelijk maar weer eens hoe er tegen onze hobby wordt aangekeken.
En uh, volgend jaar wordt de keuze voor zalen een stuk makkelijk voor de F3P. Elke kroeg is geschikt.![]()
Pffff, Niels kan dat ook maar heeft niet zo'n vliegtuigje (sponsor iemand?).Wauw, begrijp nu wel waarom die gozert vaak op nummer 1 staat !
Meskant en rollende circle in de huiskamer...
Total control.. en snel ook...
Tsja, alleen met dat patroontje vliegen leer je nauwkeurige sturen dan met elkaar uit de lucht vliegen. En je houdt ook nog eens tijd over voor andere dingen omdt je niet elke weer weer uren moet gaan zitten plakken.Als we in de wormer hal vliegen is het publiek erg enthousiast als er weer een mid air of een crash plaats vind.
Wanneer dit niet gebeurt zijn ze snel uitgekeken naar het zoveelste vliegtuigje dat het dezelfde patroontje vliegt.
Pffff, Niels kan dat ook maar heeft niet zo'n vliegtuigje (sponsor iemand?).
Tsja, alleen met dat patroontje vliegen leer je nauwkeurige sturen dan met elkaar uit de lucht vliegen. En je houdt ook nog eens tijd over voor andere dingen omdt je niet elke weer weer uren moet gaan zitten plakken.![]()
![]()
Hey mannen !!
Ik ben gistermiddag bij Arjan langs geweest en heb hem de Swift, Ladertje en voeding reeds overhandigd.
Hij was echt superblij. Geslaagd dus !!!
Vandaag aan het eind van de dag even kijken hoeveel de totale donatie geworden is.
Een nagelnieuwe Funjet is reeds besteld, and so is the set-up![]()
Weer even een beetje bij gelezen.
Top actie voor een top gozert.
Ga ff storten !!
ps heeft iemand de discovery turkisch airline crash opgenomen??
ja, maar staat op de hardeschijf van mijn decoder kan deze niet copyëren
maar ze worden bijna dagelijks herhaald.
vandaag om 15:00uur
Ben um nu aan het kijken, bedankt voor je belletje gabber !!!
Was op National Geographic, niet Discovery Channel.ps heeft iemand de discovery turkisch airline crash opgenomen??