Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier nog wat er in junkie's box zat van vanmiddag

en hier nogmaals de midair van gisteren ,ik kreeg het verzoek van clubvrienden om hem weer te plaatsen daar ze hem nog niet gezien hadden . ik heb niets te verbergen , dus kijk en huiverrrrrrrrrr Y5WgcO7tsxA[/media] - midair
[URL="
[/URL]

Pappa, mag ik naar buiten :-)

Wat trekken al die gasten toch een koppen voor de film niet?
Leuke sfeer mannen.
Leuke film weer Junkie !

Volgende week weer maar dan op Das Feld....
Muziek, rook en de geur van depron seconde lijm.

Laatst bewerkt door een moderator:

Hoe bedoel je :rolleyes:

vrolijk.jpg

@junkie: Gaaf dat de GeeBee race er helemaal op staat. :thumbsup: Blijft wel een leuke bezigheid om zo rondjes te scheuren (zeker als je de snelste stock GeeBee van de club hebt 8)).

En over dat andere filmpje.... :rolling:

de geebee vind ik nog wel leuk , lekker snel en lekker concentreren.
voor de rest neem ik depronrust , ben helemaal aan buiten vliegen toe :p

ook met de speedkist en de vibrogym acties ben ik erg geconcentreerd, heerlijk is dat , beetje adrenaline erbij , als het dan fout gaat ,heb je ook de power te herstellen ;)

Pappa, mag ik naar buiten :-)

Leuke sfeer mannen.
Leuke film weer Junkie !

Volgende week weer maar dan op Das Feld....
Muziek, rook en de geur van depron seconde lijm.

ja , lekker naar buiten , tot volgend weekend !

net de vibrogym hersteld , staat er weer strak en nagelopen bij ,ready for battle :cool: , volgende keer iets verderop :idea:

Malibu in de kliko geflikkerd. Bevalt me wel. Ga zo nog wat kisten weg gooien denk :))

lekker he , ik ken dat gevoel !

Nog 2 weken dan is het weer mogelijk doordeweeks buiten te vliegen in de avonduren:) Hoe dat zit met jou Junkie, en je nitro kisten, weet ik persoonlijk eerlijk gezegd niet.

Kan wel maar de meeste mensen werken, en zijn pas om een uur of 6 klaar om te gaan. IN het donker kan natuurlijk ook ;)

Nog 2 weken dan is het weer mogelijk doordeweeks buiten te vliegen in de avonduren:) Hoe dat zit met jou Junkie, en je nitro kisten, weet ik persoonlijk eerlijk gezegd niet.

hoe bedoel je ?

wat verder de zomer in kun je volgens mij tot 22;30 vliegen hoor .
maar wat de club tijden betreft niet nee , ja alleen dinsdag en donderdag tot 21;00u .
maar 2 uurtjes is zat hoor

en 1 dag per weekend is ook wel genoeg hoor , alles wat je teveel doet gaat vervelen :wink:

Ok ik heb besloten dat ik een snelle offroad RC auto wil om afentoe mee op het veld te rijden. Maar ik heb er totaal geen verstand van. Where do i start?

Kennis van burp?

Hmmm, wie ben je? ;)

Vandaag de hele dag viesite. Julian is vandaag (gisteren dus technisch gezien) 11 geworden. Heeft een xbox360 bij elkaar gespaard en gekocht. Leuk ding.

Geen tijd gehad om ook maar aan vliegen te denken, wel hebben veel gasten mijn nieuwe huis gezien en ook de inmiddels aan de muur hangende vliegtuigen en heli's.

Deze week maar eens kijken wat er moet gaan vliegen en wat er weg gaat.

De piper en de hydro gaan binnenkort weg zoals het er nu uit ziet.

Gaaf filmpje,

En wat een snelheid ! Zal straks eens even proberen om de snelheid te meten.

Leuk dat Arjan weer een beetje fun(jet) heeft zo.

p.s. Hier staan ook geen hekken en kun je er ook niet achter vliegen :-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back