Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Neem een voorbeeld aan mij, gewoon je stoel neerzetten, je vliegtuigen in het gras neerpleuren en de hele dag gaan zitten ouwehoeren.
Veiliger kun je het niet krijgen :-)

dat klopt, maar ik kom meer voor het vliegen dan het praten ;)

Tjek...

Ik blijf thuis beste vrinden.. veel vliegplezier aan hen die wel gaan...

*zet klapstoeltje in de tuin en neemt een slok van zijn kop koffie*

idem , en ook koffie drinkt , en net de graupner aangeslingert , loopt mooi , nu nog de rolroeren aansluiten , ubec plaatsen , en wat klein werk , en dan issie klaar , dus hopelijk volgend weekend minder wind , dan heb ik 2 maidens :p

Misschien dat het daar mis gaat, die andere denkt misschien wel dat je het leuk vindt omdat je er altijd zo grappig over doet. :?

tuurlijk is het leuk als het goed afloopt :yes:, maar ik stop wel met formatie , geeft angstige clubleden ,die bij het bestuur gaan klagen , dus bene there done that , gewoon braaf vliegen :yes:

Dat zie je vaker...Als ze die aan hebben voelen ze zich weer eventjes jong :-)

telkens als jij een bericht plaatst word het ineens stil ..
en dat terwijl je toch een gewaardeerd clublid bent ;)

zooo, thuis aan de opruimwoede met das gezin :p heerlijk , en ik durf niet eens naar buiten met die wind :eek:

PS ; MORGEN IS HET WEER MAANDAG :yes: :yes: :yes: :yes: , lekkerrrrrr

Pfff, wat een wind.. denk dat ik vanmiddag maar eens een modelvliegtuigje ga ophalen bij iemand hier in de buurt.. Even een ragbakkie in elkaar zetten, dan kan ik met deze wind tenminste gewoon vliegen :)

Pfff, wat een wind.. denk dat ik vanmiddag maar eens een modelvliegtuigje ga ophalen bij iemand hier in de buurt.. Even een ragbakkie in elkaar zetten, dan kan ik met deze wind tenminste gewoon vliegen :)

ja , ga eens balsa vliegen :yes:

ps ; de wind bij ons zal nog wat heftiger zijn :cool:
en op het veld helemaal los gaan :yes:

Wat mij wel opvalt van die club Junkie, dat is dat ze daar bijna geen dikke varkens hebben. Bij ons barst het ervan:)

Mwah.... Crash is ook niet alles hoor.. Tenminste, dat was vroeger het geval. Weet niet of de club inmiddels een stuk aangenamer is.. Als ik de foto's zie wel.. Is op zich ook wel wat dichterbij voor mij.. eens zien hoelang het rijden is :)

telkens als jij een bericht plaatst word het ineens stil ..
en dat terwijl je toch een gewaardeerd clublid bent ;)

Niemand durft het tegen mij te zeggen denk ik Junkie :-)

Ragger en ik hebben indertijd een depron plakavond georganiseerd @crash.
Was gezellig en werd zeer gewaardeerd.

Ze hebben geen eigen club gebouw, alleen het "huisje" op het veld.
De A van Crash staat dus ook niet voor Alcohol verslaafden, zoals bij ons.
Minder bier = minder buik

Niemand durft het tegen mij te zeggen denk ik Junkie :-)

Ragger en ik hebben indertijd een depron plakavond georganiseerd @crash.
Was gezellig en werd zeer gewaardeerd.

Ze hebben geen eigen club gebouw, alleen het "huisje" op het veld.
De A van Crash staat dus ook niet voor Alcohol verslaafden, zoals bij ons.
Minder bier = minder buik

ziet er wel gezellig uit , hoe groot is dat veld daar ? groter dan die biljard tafel van ons denk ik .

Mwah.... Crash is ook niet alles hoor.. Tenminste, dat was vroeger het geval. Weet niet of de club inmiddels een stuk aangenamer is.. Als ik de foto's zie wel.. Is op zich ook wel wat dichterbij voor mij.. eens zien hoelang het rijden is :)

daar zijn meer regeltjes hoor , vliegtuigen worden gekeurd , dus tussendoor een andere prop maat erop monteren zonder keuring is een maand schorsing :yes:
ook binnen de db's blijven , enz ..

Sleur
Phils
Jasper
Darth vader
Savage
ronald met zijn plofkop:)

en dan hebben we nog de ratten van de club :

KNALLER !
junkie
ragger
enz..