Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ragger,

en als je tijd hebt, kun je meteen een wondertje invliegen????
En misschien ook nog een Extra 300 (1.7 span, 10cc)

en anders zijn er wel meer vlieg ridders met ervaring , dus neem maar mee :yes:

mijn xtra moet vliegen , desnoods maar zelf maidenen , hij heeft zeer grote wielen , dus kan ook verderop landen in het omgeploegde gedeelte ;)

verder neem ik de vibrogym mee , my big love , messcherpe kist :yes:

ging jij nou morgen met silly naar de woonboulefart :confused:
of ga je veld lope hangen :confused: ;)

ja , die is wel blij , hoeft hij niet zolang te sparen , en ik zie dat hij erg enthousiast is , vandaar dat ik hem de imagine gun ;)
maar er zit nog wel een dag of wat werk aan , de romp is redelijk snel te maken , motorschot inlijmen en wat naloopwerk .
de vleugel is wel een klusje, dit moet wel op de club gebeuren onder begeleiding van een kundig iemand , maar het is te doen , en dan heeft hij een mooie kist :yes:

of ff op het forum vragen of iemand nog een vleugel heeft van een imagine bij verkoop vliegtuigen en dan bij te koop gevraagd .

maar je zoonlief heeft zeker gevoel voor vliegen en landen , jonge hersentjes pakken sneller op :yes:

ben rond 13;00/13;30 u wel op het veld

bis morgen

Wat denk je zelf ? Siggy gaat het hele weekend relaxen in het zonnetje ;-)

Is een leuk menneke :-)
Net als alle andere kinderen. :yes: Maar daarnaast heeft hij ook goede manieren en veel enthousiasme voor wat betreft het modelvliegen. ;)

Was weer gezelli in Schwanz See. Sleurie, 3DFris, Eric3D en Phils (plus 5 van die kleine ettertjes) present. Lekker gefladderd en geprobeerd de kant te raken. Staat op film, ga ik even knutselen. Hier alvast de line-up (zonder Sleur de fotograaf :D).

watervliegen-06052011.jpg

Het is maar wat je lekker fladderen noemt.... De Hydro is 2x aangevallen door een hond waarvan één bijna fataal (zowel voor de hond als de Hydro :wink:) en 1x een battle met een Scholekster... ik was gewoon lekker aan het vliegen tot dat beest in één keer in de aanval ging :rolling: Was erg grappig om te zien. Volgende keer maar een ander kleurtje gebruiken :yes:
Het weer was verder super en heerlijk genoten... kinderen trouwens ook.

Volgende keer weer :thumbsup:

Over op het randje vliegen gesproken. Hij was echt bijna op het randje. In het filmpje nog een spannend moment daarna. Kickûhhhhhhh.... :D

watervliegen_close_call-06052011.jpg

Dat zeg ik. Heerlijk gevlogen. Zal straks even kijken of ik nog wat beelden kan uppen van de FPV verbinding. Jammer dat mijn camera leeg was. Kun aan het zwanenmeer maar een kleinstukje filmen.

Volgende keer gaan we vroeg heen met de BBQ. Dat moet makkelijk kunnen daar. Wat een lekker avondje.

Morgen geen vliegen voor mij. Zondag ben ik weer op het veld. Lekker om 11:30.

Wat denk je zelf ? Siggy gaat het hele weekend relaxen in het zonnetje ;-)

in dat geval tref ik je morgen op het veld amigo :yes:

wil jij dan de xtra even voor me opgooien ? :p

Net als alle andere kinderen. :yes: Maar daarnaast heeft hij ook goede manieren en veel enthousiasme voor wat betreft het modelvliegen. ;)

Was weer gezelli in Schwanz See. Sleurie, 3DFris, Eric3D en Phils (plus 5 van die kleine ettertjes) present. Lekker gefladderd en geprobeerd de kant te raken. Staat op film, ga ik even knutselen. Hier alvast de line-up (zonder Sleur de fotograaf :D).

goed bezig jongens , zie het filmpie wel tegemoet ;)

Nou, snel even een filmpje dan nog. Geen zin in slow motions, knip-en-plak-werk etc.

Klik op het filmpje hier en dan in 720p op volle breedte, zie je alles veel beter. :yes:

Laatst bewerkt door een moderator:
@ Junkie: Morgen pas laat op het veld (na 15.00 uur)
Zondag wel hele dag vliegen, hopelijk met mijn Xtra.
m.v.g. Erik

das laat !! zo lang kan ik niet wachten , zondag heb ik gezindag , dus dan geen gevlieg .

wellicht is ronald of ragger er , en anders gewoon maar vliegen en we zien wel of ik hem weer netjes aan de grond krijg , en anders weer ruimte op de zolder ;)

Morgen iets meer wind dan vandaag, zelfde richting (voornamelijk diagonaal over het veld. Op zich dus gunstig, langste landingsstrip met wat wind. Dat gast jou wel lukken. Zorgen dat je op tijd laag zit.

Hoe laat is u op het veld? Pik ik de Caravan even op. Alleen afrekenen wordt volgende week. Modelbouwbudget is op. :? ;)

hallo allemaal morgen kom ik ook om mijn tainer te laten kontroleeren en zijn maiden te laten geven ( ben benieuwd):confused: wie voeld zich geroepen om mijn te helpen ??????:D
dus sleur je kunt de ontvanger`s dan ook mee nemen hoor.:yes:
ik ben er om +/- 13.30

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back