Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
+1 Er liggen weer een stel nieuwe in de buurt. Dus even wat plekjes wegwerwerken.
Verder hebben we weer een lekkere weekendbrand in 0251: Truckdieselgarage Zonneveld. Nu opgeschaald naar grote brand en GRIP2 (coordinatie op gemeenteniveau en niet meer door de hulpdiensten). 8O :?
Heb je er een over dan een EZ.Gaat de Baja in de auto zetten twee kannen koffie mee en knallen maar.LatersssssssPlak een EZ* boven op je Baja..![]()
Vliegmensjes have fun
Heb je er een over dan een EZ.Gaat de Baja in de auto zetten twee kannen koffie mee en knallen maar.Latersssssss
Vliegmensjes have fun
Ons niet.Ik (en het gezin) ga(an) vandaag bij de patatoloog het bos in![]()
Goed luitjes.. Tot straks aus das veld...
Marder in de auto pleurt en naar alkmaar gaat.
heb jij nog een bak vol geladen lipo's ? ik heb er maar 2 geladen
brandstof =veel makkelijker , lekker tanken en gaan![]()
Interessant, ik geloof niet dat een fileserver dit gaat overleven. Stond in de patchkast tegen het stenen muurtje dat op de foto mooi oranje/geel verlicht is...
![]()
Yep, vorig weekend was het een rondje brandstichten vanaf de Breestraat tot de Scouting in Beverwijk (totaal 5 branden met ongeveer de looptijd en 10 minuten kijken per locatie ertussen 8O), de week ervoor op dezelfde weg als nu een berg verschrote auto's in de fik. Volgende week maar mijn kantoor, kan ik lekker veel vliegen daarna. 8)Zo,weer een brandje in BeverwijkHet wordt zo langzamerhand planbaar. Schat wat gaan we doen dit weekend? Nou, het leek me wel leuk om te gaan raden waar dit weekend in Beverwijk brand uitbreekt en dan te gaan kijken, broodjes mee en drinken. Ja, gezellig!
Wij hebben geen grote voorraden. Alles is courant en binnen 24 uur te leveren/verkrijgen. Alle belangrijke informatie staat ook in het datacenter ver weg. Vanuit huis kan dat gewoon benaderd worden zoals ook op kantoor gedaan wordt. De telefoon is geen probleem want vanaf thuis kunnen we ook aanmelden, de centrale is ook extern onder gebracht. Het is dus wat ongemakkelijk maar binnen 24 uur zijn we weer operationeel. Is wel over nagedacht.Dat zeg je nu, maar het zal maar gebeuren. Dan ben je mooi zuur.