Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je er een over dan een EZ.Gaat de Baja in de auto zetten twee kannen koffie mee en knallen maar.Latersssssss :bye:
Vliegmensjes have fun

Heb wel een EZ* die ik zou op willen offeren voor een mooie shoot ja :yes: Maar dan wel bestuurbaar houden natuurlijk ;)

Ik (en het gezin) ga(an) vandaag bij de patatoloog het bos in :yes:
Ons niet. :bye: Ik zie je al te vaak. :lol:

Ik ga maar eens wat hacken bij de overburen van de brandende garage. De garage is een klant van ons en de overburen ook. :D En de overburen hebben een webcam bij het raam staan voor bewaking maar die is draaibaar. ;) Brand is nu opgeschaald naar "zeer grote brand" en het gerucht gaat dat deze naar GRIP 3 (provinciale coordinatie) gaat omdat er een aardige tank met diesel in de vloer zit (tankinstallatie).

Interessant, ik geloof niet dat een fileserver dit gaat overleven. Stond in de patchkast tegen het stenen muurtje dat op de foto mooi oranje/geel verlicht is... :(

IMG_8228kvl.jpg

heb jij nog een bak vol geladen lipo's ? ik heb er maar 2 geladen :(
brandstof =veel makkelijker , lekker tanken en gaan :yes:

Ik heb wel een lader en een 40amp auto accu bij mij straks.. En verder wel wat lijpo's geladen ja.. Komt welgoedschatje :))

Kom nu naar het veld, ben er dus rond 13.15 denk (of 13.00 uur, ligt eraan hoe het verkeer meerijd met mijn tempo)..

Interessant, ik geloof niet dat een fileserver dit gaat overleven. Stond in de patchkast tegen het stenen muurtje dat op de foto mooi oranje/geel verlicht is... :(

IMG_8228kvl.jpg

Fotosjop? Ik zie geen vlammen naar buiten komen, geen rook naar buiten komen..

je hebt gewoon geen zin om te vliegen he...

kuch, kuch Best heftig, een stuk of 6 tot 9 vrachtwagens, een verzameling vrachtwagenbanden, vaten met olie en vettigheid etc. De wind staat precies aan die kant erin (zie ook video vanaf de andere kant). Maar uh... Wel vlammen uit het dak. :yes:

grotebrandinbedrijfbeverwijkupdatebeverwijk.jpg

Zo,weer een brandje in Beverwijk:hammer: Het wordt zo langzamerhand planbaar. Schat wat gaan we doen dit weekend? Nou, het leek me wel leuk om te gaan raden waar dit weekend in Beverwijk brand uitbreekt en dan te gaan kijken, broodjes mee en drinken. Ja, gezellig!

Zo,weer een brandje in Beverwijk:hammer: Het wordt zo langzamerhand planbaar. Schat wat gaan we doen dit weekend? Nou, het leek me wel leuk om te gaan raden waar dit weekend in Beverwijk brand uitbreekt en dan te gaan kijken, broodjes mee en drinken. Ja, gezellig!
Yep, vorig weekend was het een rondje brandstichten vanaf de Breestraat tot de Scouting in Beverwijk (totaal 5 branden met ongeveer de looptijd en 10 minuten kijken per locatie ertussen 8O), de week ervoor op dezelfde weg als nu een berg verschrote auto's in de fik. Volgende week maar mijn kantoor, kan ik lekker veel vliegen daarna. 8)

Dat zeg je nu, maar het zal maar gebeuren. Dan ben je mooi zuur. En vergeet de 2 branden bij olaf de Ruyter niet. En die bij andre in zijn auto ;)

Dat zeg je nu, maar het zal maar gebeuren. Dan ben je mooi zuur.
Wij hebben geen grote voorraden. Alles is courant en binnen 24 uur te leveren/verkrijgen. Alle belangrijke informatie staat ook in het datacenter ver weg. Vanuit huis kan dat gewoon benaderd worden zoals ook op kantoor gedaan wordt. De telefoon is geen probleem want vanaf thuis kunnen we ook aanmelden, de centrale is ook extern onder gebracht. Het is dus wat ongemakkelijk maar binnen 24 uur zijn we weer operationeel. Is wel over nagedacht. :yes: ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back