Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Siggy: Had jij die calmato nog te koop? ;)

Ik kijk naar mijn EZ*... ik denk.. ik heb nog wat nodig voor morgen en ineens weet ik het..

Ducktape!!!! :)

Grmbl... hoogteroer servo doet vervelend :( Even eentje extra meenemen voor morgen maar.. :)

idem , ez kwaaltje denk ik ;)

mijn hoogteroer ook raar ,als ik full down geef gaat hij het laatste stukje weer een stukje omhoog :confused:

we zien het wel , diablotin ook mee , alles opgeladen en alles redelijk klaar , morgen eerst ff werkopname :( , dan mijn auto volgooien , als ik mij morgenochtend flink haast ben ik rond 12;00u wel op het veld , dan wel een pleuris end lopen met die rij auto's die er dan staan :mad: leuk hoor zo'n funfly , heel leuk , doe je echt voor je plezier al dat gestress , hartstikke leuk , lol man , kijk er echt naar uit , super hoor , echt gaaf , lache hoor met een berg lelijke mannen , fijn , heel veel praten , ja , echt , ik verheug me er nu al op , lekker druk om me heen , heerlijk mijn adhd gehalte ff opkrikken , heel leuk nogmaals , druk ,druk ,druk , echt iets voor mij , oh wat een lol zo met ze allen , met die klote vliegtuigjes spelen als een stel lelijke kleine kinderen , maar goed wat moet dat moet , we zien het allemaal wel ;)

tot morgen !!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back