Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Junkie:

Zocht je nog een mooie zendert?
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

Laatst bewerkt door een moderator:
Ga deze week m'n schuur opruimen en heb er nog een bromscooter in staan, een Yamaha Neo's. bj: 1999, gekocht in 2000.

Iemand interesse hierin? Misschien ruilen voor een leuk modelvliegtuigje? ;)

Link met foto's (zit nu standaard uitlaat onder en km stand zou ik na moeten zoeken, oh en de schade is niet meer aanwezig, omdat ik een nieuwe treeplank heb laten plaatsen)

Laatst bewerkt:
Ga deze week m'n schuur opruimen en heb er nog een bromscooter in staan, een Yamaha Neo's. bj: 1999, gekocht in 2000.

Link met foto's (zit nu standaard uitlaat onder en km stand zou ik na moeten zoeken, oh en de schade is niet meer aanwezig, omdat ik een nieuwe treeplank heb laten plaatsen)

Nee dank je, ik zie dat er geen kenteken op zit en dus geschouwd moet worden :teacher:

Zal mijn buurman ff inlichten, die zocht laatst wel wat.
Als je tenminste wilt ruilen tegen mijn Laser Arrow?

@Junkie:

Zocht je nog een mooie zendert?
<Oude "Te Koop" Link Verwijderd >

yep , maar ben een beetje gelduitgeefmoe , denk er ff over na ;)
Mogguh allen.

Gelukkig regent het weer, ik begon mezelf al zorgen te maken :-)

Werksuhhhh !!!!

erg toch , is dit nou zomer :confused: , na vandaag kan ik geeneens meer werken in dit land , dan maar de ww in :( de hele week dit weerbeeld !

heeft iemand nog een mooie binnenklus ?

Bym; maris wil ook weer motorrijden , dus we zoeken een motor , we denken aan een aprillia rs 250 2tact of een kawasaki KR1s ,laatst genoemde wist jij ergens staan , kun jij het telnr pbén ? :p

nou werkse allemaal !

Laatst bewerkt door een moderator:
Nou, lekker dan. Plan je iets met schoolkinderen buiten het weekend, heb je doordeweeks ook weekendweer. Dat wordt soppen in de tuinen van het Muiderslot. :( :hammer:

Moggel jongens... heerlijk weertje om weer te werken.

Laatste weekje en dan heb ik varkansie :banana:

ikke ook , maar had graag deze week nog gewerkt !

blijf jij ook in herfstachtig nederland op de camping? of ga jij de warmte opzoeken ?

gisteren met maris en floor wat campings bezocht te egmond , maar ddat is echt een troosteloos gezicht met dit weer :(

ikke ook , maar had graag deze week nog gewerkt !

blijf jij ook in herfstachtig nederland op de camping? of ga jij de warmte opzoeken ?

gisteren met maris en floor wat campings bezocht te egmond , maar ddat is echt een troosteloos gezicht met dit weer :(
Zou tot woensdag werken,maar dat wordt tot over de fartkanzie heen gehaald.Dus nu ook lekker vakansie.Van de week de vouwwagen ophalen en inladen en hop naar het zonnige zuiden (Limburg dat is) :zon::rolling:

Zal mijn buurman ff inlichten, die zocht laatst wel wat.
Als je tenminste wilt ruilen tegen mijn Laser Arrow?

Hey Bympie... Een laser Arrow? Nah, been there, done that.
Leuke vlieger, maar resoneert als de pest over de hele romp.. Gaat overigens wel hard :yes:

Zou tot woensdag werken,maar dat wordt tot over de fartkanzie heen gehaald.Dus nu ook lekker vakansie.Van de week de vouwwagen ophalen en inladen en hop naar het zonnige zuiden (Limburg dat is) :zon::rolling:

Ik hoorde net bij sigma dat het nog 2 weken dit slechte weer blijft !

Zelfs tot ver in frankrijk, ik weet het allemaal ff niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back