Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ze vliegen allemaal met een cola-fles erin. :yes: Kun je heel snel zien hoe vol ze nog zitten en of er geen vuiligheid in je brandstof zit. :D

jep klopt je kan t beter zien
nadeel is dat de doppen wel eens los trillen
maar wordt vaak gebruikt ook in dure jets daar kom je ook cola flessen tegen
dus t zal goed zijn

Ze vliegen allemaal met een cola-fles erin. :yes: Kun je heel snel zien hoe vol ze nog zitten en of er geen vuiligheid in je brandstof zit. :D

meen je dat ? dus lekker laten zo ? scheelt een hoop werk , want ik heb ook geen bruine rubbertjes bij mijn nitro tanks .

phils ; heftig die heli show , dat het maar goed gaat zo dicht bijelkaar met die heli's , wel gaaf !

meen je dat ? dus lekker laten zo ? scheelt een hoop werk , want ik heb ook geen bruine rubbertjes bij mijn nitro tanks .
Bij de FMS wel met Hemelvaart. Alle grote rakkers gewoon met een 1 liter of 1,5 liter fles erin. :yes: Je koopt een kist van dik 2K en doet er een 15 cent kostende cola-fles in als tank. :thumbsup:

phils ; heftig die heli show , dat het maar goed gaat zo dicht bijelkaar met die heli's , wel gaaf !

ik zou t laten zitten t werkt goed vorige eigenaar heeft zo gevlogen
alleen af en toe effe de dop controlen of hij niet los komt
en plak je er 2 redbull stickers op ,gaat je vliegtuig nog sneller:rolleyes:

jep klopt je kan t beter zien
nadeel is dat de doppen wel eens los trillen
maar wordt vaak gebruikt ook in dure jets daar kom je ook cola flessen tegen
dus t zal goed zijn

die doppen zitten wel goed denk ik , zijn volgens mij met een soort goedje dichtgedraaid
lekt /zweet ook verder nergens .

zo , dat is klaar dus ;) , nu nog even langdurig wachten op het nieuwe veld en het mooie weer , zucht .

Bij de FMS wel met Hemelvaart. Alle grote rakkers gewoon met een 1 liter of 1,5 liter fles erin. :yes: Je koopt een kist van dik 2K en doet er een 15 cent kostende cola-fles in als tank. :thumbsup:

oke :p

blij te horen , want ik vond het al zo raar , om allemaal goed spul te gebruiken ,en dan een paar flessen te gebruiken voor de tanks .

en dat terwijl 2 originele tankt bijelkaar hooguit 15 E kosten

maar idd , wel goed zichtbaar allemaal in da frisdrank flessen :idea:

Neem je toch aluminium flessendoppen. 8O

Musteransicht.jpg

maar nuttige site hoor , en uiteraard een nuttige post ;)

maar er staat daar ook een extra tussen die heeft ook zo de 2 flessen naast elkaar, en de smoke het zelfde geregeld , dus bij mij zit het wel snor .

alleen als ik nog een extra kanaal over zo hebben kan ik ook nog mijn smoke toevoer regelen op afstand , nu zet ik de stelschroef voor smoke handmatig een stukje open , maar kan er ook een servo aan koppelen ,en in de lucht kijken wat de beste smoke geeft .
maar ach , nu kan ik na iedere vlucht gewoon een stukje verder opdraaien tot hij op bestte smoke staat

wat ook kan is hem mixen met mijn gas kanaal , dus dat hij bij half gas pas gaat werken bijv . dat had de vorige eigenaar zo ingeregeld .

wat ook kan is hem mixen met mijn gas kanaal , dus dat hij bij half gas pas gaat werken bijv . dat had de vorige eigenaar zo ingeregeld .
Als je dan een looping doet, heb je alleen de klimmende kant rook en bij de neergaande kant (waar je het gas normaliter dicht(er) doet) geen rook. :? ;)

Hmmmm... jeuk, jeuk, jeuk. De review in de FMT was lovend, ook voor de motor. Maar deze is net wat mooier maar moet ik zelf gaan halen in Oostenrijk. :?

-edit-
Ook in het eggie met die rare vleugels. ;)

Laatst bewerkt door een moderator:
@ronaldR: Is die nieuwe OS 55GT (55cc) genoeg om ook te slepen of in ieder geval voldoende power om vertikaal te gaan? Iets dat een HoogTij-er graag ziet. ;) Of de kale kist en een 62cc/75cc?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back