Sleurhutje
Forum veteraan
Zal nog wel even duren voor ze toestemming krijgen om over bevolkte gebieden te vliegen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zal nog wel even duren voor ze toestemming krijgen om over bevolkte gebieden te vliegen.
Ze vliegen allemaal met een cola-fles erin.Kun je heel snel zien hoe vol ze nog zitten en of er geen vuiligheid in je brandstof zit.
![]()
Ze vliegen allemaal met een cola-fles erin.Kun je heel snel zien hoe vol ze nog zitten en of er geen vuiligheid in je brandstof zit.
![]()
Bij de FMS wel met Hemelvaart. Alle grote rakkers gewoon met een 1 liter of 1,5 liter fles erin.meen je dat ? dus lekker laten zo ? scheelt een hoop werk , want ik heb ook geen bruine rubbertjes bij mijn nitro tanks .
meen je dat ? dus lekker laten zo ? scheelt een hoop werk , want ik heb ook geen bruine rubbertjes bij mijn nitro tanks .
phils ; heftig die heli show , dat het maar goed gaat zo dicht bijelkaar met die heli's , wel gaaf !
jep klopt je kan t beter zien
nadeel is dat de doppen wel eens los trillen
maar wordt vaak gebruikt ook in dure jets daar kom je ook cola flessen tegen
dus t zal goed zijn
Bij de FMS wel met Hemelvaart. Alle grote rakkers gewoon met een 1 liter of 1,5 liter fles erin.Je koopt een kist van dik 2K en doet er een 15 cent kostende cola-fles in als tank.
![]()
@junkie: Nuttig topic.![]()
Neem je toch aluminium flessendoppen. 8O
Als je dan een looping doet, heb je alleen de klimmende kant rook en bij de neergaande kant (waar je het gas normaliter dicht(er) doet) geen rook. :?wat ook kan is hem mixen met mijn gas kanaal , dus dat hij bij half gas pas gaat werken bijv . dat had de vorige eigenaar zo ingeregeld .
Interessant, zeker als actie op zo'n regenachtige dag.Voor weinig ;-)
Omdat je geen publiekelijk zichtbare PB's kunt sturen op marktplaats?Blij dat Junkie eens aangeroepen wordt en niet ik..![]()
![]()
Omdat je geen publiekelijk zichtbare PB's kunt sturen op marktplaats?![]()