Vliegers/Rijders Omgeving Zaandam (deel 7)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hoe vliegt dit geval , of een cap?

Ik zou zeggen.. laat lekker staan.

Een Cap 21 is een echte schaal vlieger. Ik heb de Breitling Cap 232 gehad. Vloog leuk, maar bij te langzaam vliegen viel hij weg over een vleugel. Hou er rekening mee dat de 232 al een verbeterd aerobatic toestel is van de 21.

Nu.. wil je een leuke schaalvlieger hebben juist? Dan is het een goed vliegend toestel (als je schaalvliegt, hou je juist rekening met snelheid en figuren vliegen).

Een Cap 21 is een echte schaal vlieger. Ik heb de Breitling Cap 232 gehad. Vloog leuk, maar bij te langzaam vliegen viel hij weg over een vleugel. Hou er rekening mee dat de 232 al een verbeterd aerobatic toestel is van de 21.

Nu.. wil je een leuke schaalvlieger hebben juist? Dan is het een goed vliegend toestel (als je schaalvliegt, hou je juist rekening met snelheid en figuren vliegen).

Het is omdat hij niet in mijn auto past :-(

hmmmmmmmmmm , zeker interessant , zeker omdat ik gele modellen nogal snel koop ;)

ik heb ook elecktro rommel voor hem ligggen zoals esc 80 amp en motoren .

maar ik heb ook een echtscheiding als ik het koop , hmmmmm , keuzes ,keuzes ;)

lekker dichtbij ook !!

hoe vliegt dit geval , of een cap?

Snel ophalen junkie , volgens mij zit Spike al in de auto ;-)

Goedemiddag heren,op deze regenachtige zondag!

@ Vinni en Ragger:
bedankt mannen,voor de gezellige dag gister bij Jets over Pampa!

Ik heb er van genoten!
thumbsup_still.png

Ali was inderdaad erg indrukwekkend met zijn kisten en vliegkunsten.
Er vloog daar voor vele (tien)duizenden euro's.(soms per jet) :shock: (soms ook de grond in)

Uiteraard dus wel de frietjes met zure mayonaise geprobeerd,hotdogs en Jupiler bier :D

img0889t.jpg

Daar was dus niets verkeerd aan. :lol:

Weet je wat wel vreemd is bij die Belgen?
de manier waarop ze heidebrand willen blussen....:confused:

heidebrandblussenbijjet.jpg

Laatst bewerkt:
Snel ophalen junkie , volgens mij zit Spike al in de auto ;-)

ik ga er zo ff heen :p dat ding is 15 jaar oud ,maar heeft heel weinig gevlogen , ziet er netjes uit , en hij kon hem heel langzaam vliegen /landen .
de man is 65 en wil weer wat met modelbouw gaan doen , dus de kist kost mij niets , ruilen tegen allemaal spul wat ik niet gebruik :p

dus elektro motoren /regelaars / helitroep / de zoom 450 /lipo's , ruimt lekker op en heb ik weer een bigscale in da box ! leuk project om even ietst te moderniseren , de uitlaat maakt veel lawaai .

hij kan er niets mee , omdat hij hem niet vervoeren kan ;)

*zo naar purmerend rijd *

ff een vraagje:

Ik ben op zoek naar een mooi startkistje van hout.
Afgelopen keer dat ik op het veld was,zag ik dat er een aantal waren die op elkaar leken. Blank gelakte houten uitvoering
Zijn dat frees/bouw-kitjes die je zelf kunt bouwen ?

Mocht iemand een adresje weten, hou ik me aanbevolen.;)

Laatst bewerkt:
ff een vraagje:

Ik ben op zoek naar een mooi startkistje van hout.
Afgelopen keer dat ik op het veld was,zag ik dat er een aantal waren die op elkaar leken. Blank gelakte houten uitvoering
Zijn dat frees/bouw-kitjes die je zelf kunt bouwen ?

Mocht iemand een adresje weten, hou ik me aanbevolen.;)

Ik heb mijn startkist gekocht bij Hobby-in. Maar volgens mij verkoopt Quartel ze ook.

Ik weet niet waar Gorby de zijne vandaan heeft. Die vind ikzelf eigenlijk wel heel fijn eruit zien.

En ja, anders.. wees creatief met hout :-). Zolang ik Erik3D al ken, gebruikt ie al zijn vierkante, houten, rode kistje

Ik kijk net op de schoolvakantiekalender, maar ik denk dat ze een typo hebben gemaakt. Het is nu toch 6 weken herfstvakantie? 8O :?

@ 3dfresh ben jij op de club dinsdag ik heb het dan bij mijn :D
@ vinni ben jij op de club dinsdag ik heb het boutje bij mijn en ben er mee klaar :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back