G
gurdje
Guest
hallo,
Ik heb geen verstand van modelbouwprojecten enz. Ik ben alleen lid geworden omdat ik met een probleem zit.
Ik heb een voerboot gekocht. Met een loodaccu, maar ik krijg hem niet opgeladen. Er is een adaptor meegeleverd.
De lood accu heeft 12v/4,3 Ah.
De adaptor input: 230V/50Hz
output: 12V/400mA
In de gebruiksaanwijzing wordt er gezegt, als het LED licht groen brand (in de adaptor) dan is de accu opgeladen, maar het groene LED licht brand continu.
Maar als ik de boot aan wil doen doet hij het niet.
De boot doet het wel als hij met adaptor aangesloten zit op het netstroom.
Hebben jullie nog ideeen, ik heb hem via marktplaats gekocht, dus kan niet naar de winkel, ik kan verschillende foto´s maken, om het wat duidelijker te maken ook van alle aansluitingen.
Graag heel veel hulp, ik heb geen idee meer wat ik er mee aan moet
Ik heb geen verstand van modelbouwprojecten enz. Ik ben alleen lid geworden omdat ik met een probleem zit.
Ik heb een voerboot gekocht. Met een loodaccu, maar ik krijg hem niet opgeladen. Er is een adaptor meegeleverd.
De lood accu heeft 12v/4,3 Ah.
De adaptor input: 230V/50Hz
output: 12V/400mA
In de gebruiksaanwijzing wordt er gezegt, als het LED licht groen brand (in de adaptor) dan is de accu opgeladen, maar het groene LED licht brand continu.
Maar als ik de boot aan wil doen doet hij het niet.
De boot doet het wel als hij met adaptor aangesloten zit op het netstroom.
Hebben jullie nog ideeen, ik heb hem via marktplaats gekocht, dus kan niet naar de winkel, ik kan verschillende foto´s maken, om het wat duidelijker te maken ook van alle aansluitingen.
Graag heel veel hulp, ik heb geen idee meer wat ik er mee aan moet
Laatst bewerkt door een moderator: