Volvo F89 en aanhanger

Wegens ziekte liggen mijn bouwverslagen stil tot nader bericht. Weet niet hoelang dit gaat duren ivm longziekte en zuurstof gebrek.

Hallo,

Dank voor jullie steun.
Ik ben maandag morgen vroeg met spoed naar ziekenhuis gebracht met de ambu, ivm mogenlijk hartaanval, in ziekenhuis aangekomen bleek het gelukkig geen hartaanval te zijn.
Maar een longontsteking en griep influenza 39,6, dagen aan de ademhaling gelegen en medicatie.
Vanmiddag mocht ik naar huis, dus komende tijd herstellen en zorgen dat zuurstof gehalte verder stijgt naar 92, dat is nu 88, en voorlopig even niet werken.
Heb puffer gehad voor mijn longen en over 6 weken terug naar longarts.

Zal in de tijd die ik nu heb proberen iets aan de Volvo F89 te doen en aan de Volvo FH16 / 750 verlichting van servonaut, als ik wat verder ben zal ik wat foto,s maken.

Vriendelijke groet,

Marceline

Even voor Bertus de wielen met banden eronder gezet, en twee aluminium strookjes gezaagd voor de dieseltank om deze op te hangen. Dan kan het montage punt hulp chassis er toch op gezet worden.
En misschien stukje stryleenbuis achter de kist met deurtje, dan staat hij iets meer naar voren en bij het achterwiel..

En moet even kijken bij de hobbyzaak hier in de buurt voor aantal schroeven M3 18 mm, dan kan ik de achterassen verder vastzetten, en anders bij Wetronic setje BA bestellen.

Wordt vervolgd,
IMG_1375.JPG
IMG_1376.JPG
IMG_1377.JPG
IMG_1378.JPG
IMG_1379.JPG
9000_600x600.jpg

En kijken hoe ik de spatborden bij de cabine kan vastzetten. Het kopschot wordt deels met stryleen U profiel ( Frame ) daar tussen houten plankjes zoals op deze foto.

En kistje maken voor 3 jerrycans. En spatborden en bevestiging bestellen.
De kleur van de Volvo wordt het zelfde als zijn grotere broer Volvo FH16 - 750 TS-102. maar dat is latere zorg.
1976-12-16-3.jpg

Back