Waar zijn alle actieve forum leden gebleven?

Tss, waar zie je me voor aan?

redneckscreen.jpg

Overigens (en echt niet gelogen) zit ik thuis nog met een CRT, ik heb 3 jaar terug een splinternieuwe Beovision 3-32 in de uitverkoop kunnen kopen en heb er zeker geen spijt van.

CRT hebben we hier nog wel in huis maar dat betreft enkel nog een oscilloscoop.

Niets mis met "old school" B&O, bij de weg.
Wij beluisteren het geluid in onze huiskamer via; 6x RL-60 en 2x RL-140 en een losse subwoofer.
Niets mis mee. :D

Onze Sony LED-tv gaat ook al weer zo'n 15 jaar mee. Nog niets mis mee.
Dus zo slecht is het " nieuwerwetse" nu ook weer niet.

Een beetje fatsoenlijke techniek heeft een behoorlijke levensduur.
Er staat hier ook nog een buizenradio met een leeftijd van meer dan 80 jaar. Doet het nog altijd prima.

Onze Digitenne TV-decoder ( 7 jaar oud ) heb ik al 3 keer mogen repareren.
Dat dan weer wel.

Wilde jij nu gaan beweren, dat het mensen kwalijk te nemen is dat ze het Duitse gezag niet volgden?????

Een stelling die geheel bij het gereformeerde standpunt past (het aards gezag is van God gegeven), maar toch niet bij een trotse Nederlandse Militair....

Laatst bewerkt:
Nee, Bruno... TEGELTJES met spreuken... niet de spreuken zelf..... ;)

Nou, als iemand dan die tegeltjes doet, lever ik de spreuken wel.
Als het een beetje begint te lopen, kan ik me misschien ook eens iets als helivliegen veroorloven. OK, moet er wel de tijd voor hebben...;)

FOEI!!! De heren (of hun voorouders) hadden deze radio's uiterlijk in 1943 moeten inleveren!
Maar ja, zoals wij inmiddels weten zijn vele bezetters op het verkeerde been gezet: 'Wo ist der Bahnhof?' > 'Do ist der Bahnhof'.:p
Dat verklaart het grote aantal opgedoken radio antiquiteiten.

Over teleurstellingen gesproken, ik vond deze mededeling in mijn 'Meldingen' vakje:
Eén van je account-upgrades is verlopen. Nu vernieuwen!
Vriend van het forum, dus.....

Ik denk dat ik daar echt even mee wacht tot de -voor mij- belangrijke functionaliteiten zijn hersteld.
1. Geen limiet op de fotoalbums. Zo als het nu is kan ik geen goede detailfoto's plaatsen. Ik vind dat eerst moeten verkleinen echt helemaal niks. Ik was dus heel tevreden, nu niet meer.
2. Het terugplaatsen van mijn foto's in de berichten die ik in de afgelopen 13 jaar heb geplaatst. Het meeste is waardevol naslagmateriaal, nog steeds te gebruiken als databank.
Handmatig is echt geen optie. Als het nou alleen het laatste half jaar was, dan ging ik er wel even voor zitten.
Verder heb ik de grootste moeite om lichtgrijze lettertjes te lezen op een witte achtergrond. Waarom ze niet gewoon zwart zijn is mij een raadsel.
Kortom, eerst moet dit opgelost, dan kom ik meteen over de brug.

Verder heb ik de grootste moeite om lichtgrijze lettertjes te lezen op een witte achtergrond. Waarom ze niet gewoon zwart zijn is mij een raadsel.
Kortom, eerst moet dit opgelost, dan kom ik meteen over de brug.
De klacht over lichtgrijze lettertjes heb ik al vaker gelezen maar de enige letters van die kleur zijn bij mij de letters van de handtekening en de stippellijn tussen dit en de tekst.
Ik werk op een laptop met W-8.1, heb nooit iets aan mijn instellingen hoeven te veranderen o.i.d. en mijn letterkleur - tenzij iemand bewust in zijn tekst, bijvoorbeeld om iets te accentueren, een andere kleur genomen heeft - is gewoon zwart op een witte achtergrond.

Back