Waar zijn alle actieve forum leden gebleven?

Bij mij ook gewoon zwart op wit. Ik heb nooit begrepen wat men bedoelde met de lichte letters.

Waarschijnlijk komt dat deels gewoon door het net ff iets te kleine lettertype icm de wel heel erg witte achtergrond....
Als de achtergrond iets kleur zou hebben is het al veel beter leesbaar.

Het lichtblauw rond de profielfoto en bij de profielinfo zou het forum een stuk beter leesbaar en rustiger voor de ogen maken ;)

Of het DE oplossing is qua kleur weet ik niet....
Maar dit leest wel een stuk prettiger dan het schitterwit wat we hadden.

Daarvan kreeg ik na een half uurtje op het forum koppijn.

Het heeft meteen impact op de andere kleuren ook. Dit past niet goed omdat andere dingen nu wegvallen. Ik zal nog even wat spelen.

Dit lijkt er inderdaad wat meer meer op.

Het beeld is gewoon wat rustiger nu en de letters tekenen wat beter af , ze vallen niet meer weg in die zee van wit licht die je tegemoed straalde.

Ik zie, met alle respect, domweg geen verschil.... (of ik had er om te beginnen geen last van, dat kan ook natuurlijk....)

Het zwart op wit stoorde mij absoluut niet maar als ik eerlijk mag zijn kijkt dit achtergrond tintje toch iets prettiger:)

Op het oude forum hadden we een soort van tekenpapieren achtergrond, kan die niet weer terug komen?
Dat was werkelijk perfect (en paste ook goed bij de hobby vond ik) :)

Scherm (als dat kan) rechtop zetten en er een beetje vanaf schuinboven opkijken, dan is het minder somber.:D
Moet je wel weer de brightness hoger zetten.
Kost weer extra energie: niet zo'n milieubewuste verandering dus.;)

Het blijkt dus dat veel mensen het verschil niet zien, misschien een niet zo goed scherm of totaal verkeerde instellingen mbt de kleuren. Vorige achtergrond was een soort gebroken wit. Deze is duidelijk lichtblauw. Andere thema's installeren zodat iedereen kan kiezen wat hij/zij wil is een optie maar laat ik over aan Robert. Dat zijn iets meer ingrijpende instellingen.

Misschien een enquête houden over wat men het liefste heeft.
De blauwe of de vorige versie.

Want het hele forum omgooien vanwege een of twee gebruikers?
Gaat meer lijken op de zwarte pietenpesterij.
1 klager die wordt gehoord en voor de andere 17 miljoen gebruikers mag er geen zwarte piet meer zijn.

Back