Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
ik maak nu al een jaar of 15 vleugels middels vacuüm baggen. Maar het moment dat na maanden werk (en in dit geval ook werk/hulp van anderen) het mes erin moet haat ik nog steeds.....
![]()
Kijken, meten, CAD file nog eens bekijken. Weer kijken naar de ligger op de kern. Meten. Toch nog even op 70mm over de ligger controle puntjes aftekenen voor als de ligger TUSSEN de kernen zit.
Glaasje wijn inschenken.
Slokje.
Weer kijken...
Even naar buiten stappen om de horizonbrede Jacobsladder in de lucht te bekijken..
![]()
Het afbreekmes vervangen en dan toch uiteindelijk de snede zetten.
De eerste ligger past er tussen. Dus het is inderdaad gelukt.
![]()
Een rechthoekige verbinder heeft als nadeel dat je de te verbinden vleugeldelen perfect moet uitlijnen met inlijmen van de liggers. Ik heb daarom een stevige mal gemaakt met een strakke passing voor de verbinder.
Er blijft maar weinig ruimte over...
![]()
Het daadwerkelijke lijmen kan nog niet want ik vermoed dat er te weinig PU lijm in het potje zit. Dus maar eens hip 'bel en ophaal' winkelen bij de DHZ. Ook de kabeldoorvoeren moeten nog gemaakt worden.
Sterker dan origineel en beter wat ik zo zie.Wordt blijkbaar een sterke vleugel.