Oke tnx, zal ik daar eens vragen[emoji106]Ik denk dat je die vraag gewoon beter in de club-gerelateerde draadjes kunt vragen, in het algemene gedeelte van MBF
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Oke tnx, zal ik daar eens vragen[emoji106]Ik denk dat je die vraag gewoon beter in de club-gerelateerde draadjes kunt vragen, in het algemene gedeelte van MBF
Nee hoor? Das de aangepaste adapter daar komt de flex as in met 3 boutjes gefixeerdGebroken ?
Er ging nog niks mis hoor, was enkel een plaatje van de aangepaste adapter. Ik heb nog niet proefgrdraaid. Moet alles nog instellen enzoMaar wat ging er dan mis ?
Aha sorry, je reageerde niet op mij maar op guyken[emoji1]Maar wat ging er dan mis ?
Had die ook een flex as?Hier was het bij mijn vorige Huey fout gegaan , daar waar de imbus vijsjes zitten .![]()
![]()
Daar ben ik ook erg benieuwd naar...[emoji16]Oh. Sorry, nu zie ik het. Volgens mij had die ook een flex-as en verspeelde zijn prachtige model. Ik ben dan altijd erg benieuwd wat er precies is mis gegaan om daar van te leren.
Ik begrijp wat je bedoeld. Bij mij zit er geen platte kanten aan. Aan eenzijde is een pen op geperst de andere zijde gaat in dat deel op de foto met 3 inbusjes. Ik heb begrepen dat je dat deel van de as moet behandelen met vaste loctite. Voor cilindrische verbindingen.Dan toch nog foto gevonden , hier zie je de flex as die dan van de voorkant in het koperen buisje gaat en die is rond . Ik vermoed dat er dan op de ronde kant bijgevijld is op platte stukken te verkrijgen om de imbussen op vast te maken . Ik zeg vermoed want dit heb ik niet zelf gedaan .![]()
Maar liep de as toen ook zo met zon bocht? Ik kan mij voorstellen dat hij daar kan gaan slingeren oid..
Ik bedoel de as zelf, het deel tot aan het mechaniek vanaf dat buisje is nl niet ondersteund of was dat geen probleem?
Tnx,Dat ziet er technisch in elk geval heel goed uit.
Hopelijk zijn die geprintte onderdelen sterk genoeg (had begrepen dat sterkte nog wel eens een issue is met geprint spul).
Maar mooi is het! Zonder meer!