nouw, ik heb dus een wild hawk al een tijdje, en ben er erg tevreden mee!
wat ik wel heel erg aanraad, is eerst een simulator kopen! na een hoop crashes bij mij was de romp beyond repair. maar een romp is los te koop voor €25 bij conrad. met ideal geen verzendkosten en samen met de €5 coupon die ik had kwam de romp op €20.
ook meteen 3mm carbon staafjes meebesteld, want als je sneller wilt, dan zul je echt de vleugels gaan moeten verstevigen en de romp ook als het kan.
de mijne is nu aardig verbouwd met:
-brushless 2600KV motor / 30AMP regelaar.
ebay link:
klik
standaard propellor past op de meenemer die je erbij krijgt.
- 4 9gram micro servo's
klik
de servo's die normaal worden gebruikt in de romp van de wild hawk, zijn iets groter. maar ik ga deze gebruiken voor mijn rolroeren die ik ga maken.
6 kanaals 2.4ghz zender
klik
deze zender ligt nog op het postkantoor, omdat ik net terugben van vakantie.
het is een voordelige zender en op verschillende fora waar topics van zijn roepen ze allemaal
dat een kwalitatief goede zender is. en de ontvangertjes zijn iets van €13. dat is echt totaal niet te vergelijken met de spektrum ontvangertjes van €80+.
deans stekkers
klik
zijn naar mijn mening de beste stekkers, en je krijgt er geen kortsluiting mee. (als je een beetje normaal er mee overweg gaat natuurlijk.)
flight simulator
klik
zo 1 ga ik nog bestellen, toch wel een goeie aanrader!
-lipo batterij: 2450mAh 30C 11.1V 3S
klik
zelf heb ik een 3000mah 35c 7,4 2S lipo van hetzelfde merk eerst gekocht, maar ben over de snelheid niet echt tevreden die ik ermee haal. dus ik ga nu kijken met een 11.1V batterij.
overigens geeft de ''7,4V'' lipo wel een dikke 8.4volt.
-brushluss motor mount
klik
deze mount heb ik gebruikt in mijn wild hawk om de BL motor te bevestigen. ik heb het onderste stuk eraf gesneden, en de motormount zo in het motorcompartiment geplaats samen met een hoop lijm. (hotglue werkt erg goed, maar je hebt ook foamlijm)
-2S-6S Lipo Battery Voltage Meter
klik
handig ding die kijkt in elke cel hoeveel volt erin zit.
-oplader; Esky Lipo Balance Charger
klik
deze oplader werkt aardig goed, ik had de mijne met adapter voor netvoeding voor €16,00 in huis. kon alleen de mijne niet zo snel meer vinden.
voor een hoop filmpjes en info over de wild hawk moet je hier is kijken:
RCPowers - Wild Hawk 3 CH Plane
YouTube - Kanaal van RCSuperPowers
BILLYD'S RC
youtube vids:
YouTube - HOW TO UPGRADE YOUR WILD HAWK
V7jxgDZvWPk[/media] - Modified RC Plane! CRAZY!!! (see sidebar)
r33aWb7klWI[/media] - Put a GYRO on a RC Plane? (see sidebar)
Q2fNh08HNz4[/media] - Mike Learns to Fly the RC Wild Hawk! (see sidebar)
tnCbhTP4gIE[/media] - WILD HAWK UPGADES 1 OF 4 VIDEOS
ID8vsZqBWA0[/media] - WILD HAWK UPGADE PART 2 of 4
Lj8oTbSazWs[/media] - WILD HAWK UPGADE PART 3 of 4
t_O-MURHKdw[/media] - WILD HAWK UPGRADE PART 4 OF 4
(grappig hoe die ron J verschillende namen zegt

)
Hkz5wbnPZ8I[/media] - WILD HAWK CUTTING THE WINGS UPGRADE PART 4
het is erg handig en raadzaam om de meeste filmpjes is rustig te bekijken. mij heeft het goed geholpen. vooral de filmpjes van dave powers.
filmpje van men mijzelf:
n9ZJQzxbBqE[/media] - Wild Hawk - Heukelum on flight
nouw, ik hoop dat deze info jullie helpt!