wintermeeting terlet

Heeft de Gamma deze niet in de verhuur?

images

Komt de mimicup samen met dit evenement? Het zou alvast erg leuk zijn! Ik zal 30nov vrij houden, maar ik kies voor de mimicup

wij overnachten de avond ervoor in een hotel om de hoek. en nemen braai en erwtensoep mee voor 30 man

Laatst bewerkt door een moderator:
Is het mogelijk om de 1e post aan te passen? Adres vermelden , eventueel coördinaten.... een startuur etc... dan is het mooi gebundeld...

weet zelfs niet of hier al een adres te vinden is in dit draadje?

Ik ga op zoek naar een hotelletje!

Leuk, ik wij hebben er nu al zin in...en met een beetje mazzel komt Huey mee, en ook J, en hebben we zowel mini/mimi als full size ! Wie gaat er vrijdagavond ook mee een hotelletje pakken in hoenderloo oid ? Kost maar een paar tientjes !

Huey neem jij je braai mee ? dan nemen wij 5 blikken zoep mee/maak ik grote pan ertwtensoep (glutenvrij) . Neemt iemand dan wat anders wat op de braai kan....zie succes mimi zomercup 2013....te veel eten/drinken :D)

btw is er nog een soort van deelnemerslijst ?

Planck_Franck, mimi composite + full size ? 2,4gHz
BokkoMees, mini BOT composite 2,4 gHz (indien local rule = hulpzwieper is toegestaan)

Laatst bewerkt:
Planck_Franck, mimi composite + full size ? 2,4gHz
BokkoMees, mini BOT composite 2,4 gHz (indien local rule = hulpzwieper is toegestaan
Robert fullsize 2.4ghz

Zoals Robert schrijft; het zweefvliegveld ligt langs de A50 Arnhem-Apeldoorn. Neem vanaf de A12 de afslag Arnhem noord en terlet staat aangegeven.

Een deelnemerslijst is wat mij betreft niet nodig. Zo te lezen wordt het gezellig druk. Het wordt geen wedstrijd. Meestal wordt er uiteindelijk veel all up last down gevlogen.

@Franck;de soep is een goed idee. Ik zorg voor drankjes en broodjes. Koffie is er waarschijnlijk in ons clubhuis. De braai zou problemen kunnen geven met de eigenaar van het restaurant. Dus liever niet.

Er is een grote parkeerplaats voor de hangaar, iets voorbij het restaurant. We vliegen op het grasveld ervoor.

Voor alle duidelijkheid; we zijn daar te gast en er zijn wat regels verbonden aan het vliegen op terlet.

Jeroen

Na de Mimi cup ben ik ook enthousiast geworden en heb gisteren in een dolle bui de supergee II van Japie.G / Berrie overgenomen:
supergee-ii-dlg-gekocht-now-what
Ik ga hem 30-11 ophalen en kom er mee naar Terlet.
Ik hoop dat ik daar wat hulp kan krijgen met het vliegklaar maken, instellen van de zender, invliegen, aanwijzingen voor het gooien etc.
Ik beloof dat ik een goed humeur zal meenemen.

Mijn DX6i is niet echt bedoeld voor DLG maar ik kan er een startstand mee instellen, flaps op throttle stick gebruiken en hoogte op flaps mee mixen.
Is dit voorlopig voldoende om de supergee te laten vliegen?
Het is mijn eerste full size DLG en ik ben nog aan het verkennen of ik het fysiek aankan. (heb wat beperkingen)
Als het lukt en bevalt, ga ik me oriënteren op een andere zender.

Vandaag heb ik wat "droog" het werpen geoefend. Mijn knieen doen er flink zeer van, wat doe ik fout?

Laatst bewerkt door een moderator:
Back