World of tanks

Discussie in 'Tanks / Rupsvoertuigen' gestart door marcelvries, 11 feb 2011.

  1. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    @ haasje: als je alleen speelt zal het i.d.d. saai worden...daarom een clan!
    @ pinty: er zijn een paar leuke maps bijgekomen en die nieuwe camo ziet er goed uit!
    [​IMG]
     
  2. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    7.0 is idd een leuke update!
    Heb beide nieuwe maps al gespeeld en ze zien er goed uit!!

    Ik speel het spel voor een groot deel alleen, maar ik vind het nog niet saai worden hoor! (Alleen die m3 lee is saai :D )

    Groeten
     
  3. EricSw

    EricSw

    Lid geworden:
    17 dec 2009
    Berichten:
    93
    Sinds de upgrade naar 7.0 vind ik het wat minder worden.
    De impact van HE ammo is aanzienlijk minder geworden.
    De kans dat je nu nog een hoger level tank kan beschadigen is zodanig klein dat het niet leuk meer is.
     
  4. rick007

    rick007

    Lid geworden:
    1 feb 2012
    Berichten:
    964
    Locatie:
    sneek
    Zijne er al vorderingen?

    Ik heb nu mijn eerste HT gekocht,namelijk de tiger :)
     
  5. rick007

    rick007

    Lid geworden:
    1 feb 2012
    Berichten:
    964
    Locatie:
    sneek
    Heeft iemand de E-100 of de maus al?
     
  6. pinty

    pinty

    Lid geworden:
    15 jul 2005
    Berichten:
    1.786
    Locatie:
    Leidschendam
    Al een tijdje niet meer gespeeld....beetje tijdgebrek.
    Maar de hoogste triertank is bij mij de kv.......
     
  7. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Heb sindskort ook een franse tank, ben nu bij de AMX 38! Als deze klaar is pak ik de D2 en zo probeer ik om en om de franse tech tree uit te spelen!

    Inmiddels ook in het bezit van een KV3, VK3001H, Hummel en SU-26!
    En ik rijd ondertussen alweer een tijdje met de Tiger 1, StuG III en de KV!

    Nu ga ik weer ff knallen!

    Groeten
     
  8. rick007

    rick007

    Lid geworden:
    1 feb 2012
    Berichten:
    964
    Locatie:
    sneek
    Ik heb ook pas de tiger 1,maar verlies er alleen maar geld mee...
    Maar daarom heb ik de M7 :)
    Ben nu aan het sparen voor een betere motor en dan voor betere tracks om de veel betere koepel te kunnen plaatsen,maar dan zijn we al weer weken later als het zo blijft als het nu gaat :(
     
  9. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Zoals ik al eens schreef in dit topic, koop een premium Panzer daar verdien je dan genoeg mee om andere tanks te kopen en researchen. Mijn Löwe heeft zowel de E-100 als onlangs de IS-7 gefinancierd. Ok je zult af en toe goud moeten kopen voor omzetten van XP. De IS-7 research ging dankzij 5 x XP met de Kerstdagen (176.000)
    in 5 dagen, over snel gesproken!
    Daarnaast, geef je tanks elite status door alles te researchen. Ik heb 10 elite Panzer staan, als ik een 2-2,5 uur rij
    heb ik zo 20.000 xp bij elkaar zo schiet je tankpark goed op en kun je goed meekomen met de andere spelers.
    Samen met anderen (ZUG) of kompagnie fahren met je clan levert dan nog weer extra op en is wel zo leuk, je leert er ook veel van en je lacht je rot! Gisteren reden wij met 3 elite IS-4 en hebben weer een hoop bijelkaar geballert LOL
    Veel succes,

    Bram
     
  10. rick007

    rick007

    Lid geworden:
    1 feb 2012
    Berichten:
    964
    Locatie:
    sneek
    Verdienen premium tanks meer dan?
     
  11. rick007

    rick007

    Lid geworden:
    1 feb 2012
    Berichten:
    964
    Locatie:
    sneek
    En waarom moet je exp omzetten?
     
  12. rick007

    rick007

    Lid geworden:
    1 feb 2012
    Berichten:
    964
    Locatie:
    sneek
    En welke raad je me dan aan?Op de lowe na,die kost iets van 40 euro...
     
  13. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Premium tanks verdienen naar mijn ervaring (6mnd) meer dan een standaard tank die vaak geld kost...de experience die je ermee verdient zet je met goud om in free experience zodat je naar welke tank dan ook research kunt doen. Door de matching van WOT komt b.v. een standaard Tiger I in hetzelfde team als een elite Tiger I. Het zal duidelijk zijn dat je met een snellere tank met het grootst mogelijke kanon en meer zichtveld en panzer veel meer overlevingskansen en kills hebt dan met een flauwe standaardversie...daarom kost de standaardersie meestal credits en levert weinig XP op is steeds mijn ervaring. Momenteel koop ik een tank dus pas als ik alle modules geresearched heb, b.v. eergisteren de AMX 50 100 gekocht en daarbij dus direct de zware tracks, betere radio, 100 mm kanon, 800 hp Maybach. Die tank levert dus wel degelijk credits en xp op. Alles bij elkaar bnen je dan 3,1 milj credits verder maar dan heb je ook wat.
    Ik had naast de Löwe nog een US T 14 medium tank maar die verdiende nog niet de helft van de Löwe VIII heavy in Xp en credits...dus verkocht voor een IS destijds die alweer tot IS-7 uitgroeide LOL. Hangt ook samen met de matching van het WOT systeem, deze valt voor de Löwe vaak gunstig uit dus meer kans om te winnen en te verdienen. Die 40 euri heb je er zo uit, zoals ik al schreef, als je een beetje opschiet met je research wordt WOT stukken leuker!
    Succes,

    Bram
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2012
  14. rick007

    rick007

    Lid geworden:
    1 feb 2012
    Berichten:
    964
    Locatie:
    sneek
    Oke zal dat ff gaan proberen dan,want het gaat nu zooooooo langzaam.
     
  15. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Je zult zien, je gaat dan met sprongen vooruit als je een beetje goed speelt!
     
  16. Chielio

    Chielio

    Lid geworden:
    2 dec 2010
    Berichten:
    24
    Locatie:
    Varsseveld
    Een Premium tank verdient 1,5x credits en xp dan een "standaad" tank. Zelf heb ik een type59 als premium tank. Zijn echt ideale tanks om credits en ex mee te halen, en om te zetten.

    Rij nu een Tiger (1) en Jagdpanther.
     
  17. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Hoi Chielio,

    De type 59 is een ideale en leuke snelle tank, waarmee in wolvepacks erg goed gescoord kan worden...ga maar eens met 6 types op pad je lacht je rot! 9 kills haalde iemand van onze clan ermee, mijn record met de Löwe blijft op 6 steken. Maar helaas, WOT heeft besloten deze niet langer als premium aan te bieden......RC fanaat worden....ben je een beetje handig en heb je geduld en enig technisch inzicht? Zeker doen! Vind je detail belangrijker dan beweging, dan heeft b.v. Trumpeter erg mooie versies van o.a. de Köti met gedetailleerd interieur, echt een lust voor het oog!
    Een dikke 300 euro kost dat feest dan wel maar het model is perfekt!
     
  18. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Hey

    Wie weet hoe je de bonus codes in WOT moet invoeren? Met de uitleg op de site kom ik niet ver want wat ze daar laten zien kan ik nergens in het spel terugvinden...

    Groeten
     
  19. Tiger I

    Tiger I

    Lid geworden:
    28 sep 2011
    Berichten:
    1.732
    Locatie:
    Groningen
    Hoi Markjuhh,

    Log in op de site, klick op jouw gebruikersnaam rechts boven, submenu derde keuze, enter bonus code, aanklicken...code erin plakken...ready!
    Succes weer,

    Bram
     
  20. markjuhh

    markjuhh Forum veteraan

    Lid geworden:
    4 jan 2009
    Berichten:
    7.294
    Locatie:
    Gilze
    Hey

    Vaag systeem dan hoor! Lijkt mij dat als ik in een spel een code nodig heb dat ik die dan ook in het spel in zou moeten kunnen voeren...

    Maargoed, volgende keer dat eens proberen! Jammer dat die valentijnscode vandaag niet meer werkt!

    Groeten
     

Deel Deze Pagina