World of tanks

• Topicstarter Topicstarter marcelvries
  • Startdatum Startdatum
Thanks Synasthesia.

Daar hebben wat aan,we hebben wel toevallig xbox live gold.
Mijn zoon speelt het op de pc maar vondt het leuk om af en toe op de tv te spelen.
Kan je het dan ook op de pc en de xbox spelen zonder dat een ander account hoeft te maken.
Alvast bedankt voor de info.

Groetjes,
Frankwin

Bedankt Synasthesia.

Daar zal mijn zoon blij mee zijn met deze info.
Dus beta aanklikken en gaan met die banaan.

Groetjes,
Frankwin

Momenteel overwegend met de Caernarvon en Leo Proto A onderweg, helaas met zwak stock gun, na de nodige rondjes met de Jagdtiger die gisteren elite status kreeg...bonus bij 15 x winnen komt goed uit voor de JP E 100 :)

@ thijsco19 inderdaad, 29 om precies te zijn :p
maar nu hard bezig om de Engelse tanks uit te breiden :) Inmiddels (01/10) de conqueror geresearched nu nog 2 milj. credits met de Löwe en KV5 verdienen :P

Laatst bewerkt:
Heb het spel sinds gisteren gedownload, is wel leuk. Ben echt geen spelletjes freak maar is er iemand die mij uit kan leggen hoe het werkt?
Ik kan rijden met de tank en schieten, maar als er b.v. iets kapot geschoten aan mijn tank zie ik dat linksonder in beeld. Hoe krijg ik dat kapotte onderdeel gerepareerd. Heb alle toetsen al gebruikt maar er gebeurd niets bij mij. Wie wil mij dit eens uitleggen?

Heb het spel sinds gisteren gedownload, is wel leuk. Ben echt geen spelletjes freak maar is er iemand die mij uit kan leggen hoe het werkt?
Ik kan rijden met de tank en schieten, maar als er b.v. iets kapot geschoten aan mijn tank zie ik dat linksonder in beeld. Hoe krijg ik dat kapotte onderdeel gerepareerd. Heb alle toetsen al gebruikt maar er gebeurd niets bij mij. Wie wil mij dit eens uitleggen?

Zo te zien is je vraag al beantwoord maar mocht je meer willen weten of vragen hebben ben je ook welkom bij ons op team speak 3 (ts.gamers4fun.nl)
Hier kunnen we met elkaar praten en wie weet samen in een peloton.
Je kan mij (boiba) of een andere medespeler altijd om hulp vragen.
Wie weet tot snel. (Vertel even in ts3 dat je van het mbf bent dan weet ik wie je bent)

Ps mocht je behoefte hebben om in clan verband te willen spelen dan ben je welkom.

Voor antwoorden op vele beginnersvragen is dit een goede plek om te beginnen: [MMO] Het grote World of Tanks topic - Deel 38 - GoT. Als je na het lezen nog steeds vragen hebt kan je het altijd vragen in dat topic.

Tevens is er nog een wiki voor world of tanks: World Of Tanks. Ook hier staat heel veel nuttige informatie in.

Voor mensen die nog een leuke clan zoeken kijk ook eens hier, de nieuwe website van een 3 tal Nl en BE clans. Zelf werd ik onlangs lid van de Dutch Bad Company clan en de eerste indrukken zijn positief, je kunt zo meerijden. Selectie voor CW via tier 6 is dan weer minder, de 507 deed dat met tier 8 wat een stuk volwassener tank is en niet zo'n 1.5 shot als een t6. Adres van de website is: http://http://benlforum.iclanwebsites.com/
Het logo van DBC:
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor de beter spelers onder ons in dat geval:

WN7: 1500+
WN8: 1700+
WR: 55% +
3 T10 tanks
Heb je dat meld je van bij mij en maak een kans voor RELIC

Ik heb een tijdje de amerikaanse lijn geprobeerd, in het bezit van een T49 & M4, zijn erg leuke tanks maar kon er toch niet volledig mijn draai mee vinden...
Daarna de russische lijn gaan volgen en die bevalt me stukken beter, SU-85 & KV-1 al in het bezit, T-34 is hard onderweg.

Erg leuk en verslavend tot nu toe... :D

@Synasthesia: probeer de KV-1 S ook erg solide en met tier 8 gun zelf net gekocht omdat mijn clan hiermee compagnie rijdt...uiteraard full option gemaakt dan heeft hij veel vuurkracht voor een tier 6.
T 34-85 is ook een leuk wendbaar tankje maar wel veel kwetsbaarder en minder fire power.

klopt, die richting wilde ik ook uit, voorlopig eerst de kv-1 full option maken :)

mochten mensen overigens zin/interesse hebben in een potje, stuur me een pb :)

Laatst bewerkt:
Back