X-Bow Walk to work Vessel de Kasteelborg

Discussie in 'Bouwverslagen - Schepen' gestart door arkonide, 7 apr 2019.

Tags:
  1. arkonide

arkonide

Lid geworden:
    7 jan 2012
    Een bouwtekening helpt je vaak beter op weg en geeft je meer inzicht in plaatsbepalingen en afmetingen. Zou graag een keer een bezoek brengen aan de Kroonborg in Den Helder om detailfoto's te kunnen maken.
    Maar of dit lukt in deze corona tijd betwijfel ik. En dan is er nog de vraag of je toestemming krijgt om aan boord te gaan om die foto's te maken

2. Roelof_l

Roelof_l

Lid geworden:
    30 jun 2015
    Ach het houdt je van de straat Karel. En die typische X-bow neus zit er goed in.
    Het blijft een geweldig mooi model.
    Succes verder Roelof

3. arkonide

arkonide

Lid geworden:
    7 jan 2012
    Ging mooi even de boot in. Had een prachtige foto gevonden van de opbouw van het dekhuis. Maar het klopte voor geen meter met mijn opbouw. Bleek dat het een foto was van de Kroonborg een nichtje van de Kasteelborg. Lijken verrekt veel op elkaar. Maar tocht duidelijk een andere opbouw. Noem het maar een kokervisie of bedrijfsblindheid. Ik was te blij met deze zeer duidelijke foto. Het ergste was dat er ook nog met koeienletters Kroonborg op stond. Zag het pas omdat ik het als screendump op mijn PC had gezet.

4. arkonide

arkonide

Lid geworden:
    7 jan 2012
  5. arkonide

arkonide

Lid geworden:
    7 jan 2012
    Zo komt het aardig in de buurt van de Kasteelborg. Kan nu verder werken aan de verbinding tussen het dekhuis en onderliggende verdiepingen

6. JaFa

JaFa

Lid geworden:
    20 jun 2010
    Mooi project, op welke schaal zit deze boot want hij blijkt flink groot te zijn!

7. arkonide

arkonide

Lid geworden:
    7 jan 2012
    Ongeveer 1:100 officieel 1:97

Deel Deze Pagina