X-Bow Walk to work Vessel de Kasteelborg

Dank voor je reactie maar om €135 neer te leggen voor tekeningen gaat me te ver.
Heb bij NVMB al eens iets gekocht waarvan de kwaliteit slecht was.
Zal lastig zijn om x bow type tekening te verkrijgen maar ik blijf optimistisch.
Groet leen

Helaas heb ik geen bouwtekening van een Xbow. Ik heb de romp van een Alp sleper semi bouwpakket gekocht in Slovenie. (Barracuda RC Boats) Deze bouw ik om naar de Kasteelborg

Is het mogelijk, logisch eventueel tegen betaling, om mij het spantenplan op papier toe te zenden? Zou er voldoende aan hebben.
Groet leen

Laatst bewerkt:
Leen, Zou mijn email-adres hier weghalen en even vis een PB of conversatie doen. Anders pik je waarschijnlijk een hoop spam of andere onzin op. Gr. Klaas.

Ook hier dus vervelende zaken aanwezig. Wereld is blijkbaar een nare geworden.
Dank voor de tip.
Groet leen

Maar je email-adres staat er nog. Even wegpoetsen met Bewerk. Gr. Klaas.

Is het mogelijk, logisch eventueel tegen betaling, om mij het spantenplan op papier toe te zenden? Zou er voldoende aan hebben.
Gr
Groet leen

Groet leen
Maar je email-adres staat er nog. Even wegpoetsen met Bewerk. Gr. Klaas.

Groet leen
Gaat niet lukken Leen . Er is geen spantenplan bij. Alles was voor ge-lasert. Zie begin van mijn topic pagina 1

Gaat niet lukken Leen . Er is geen spantenplan bij. Alles was voor ge-lasert. Zie begin van mijn topic pagina 1[/QUOTE

Dacht dat het misschien tegen betaling mogelijk voor jou was om een tekeningset te maken van alle spanten en de kiel schaal 1:100.

Groet leen

Gaat niet om geld Leen. Zou niet weten hoe ik dat doen moet.
Ik heb niet meer dan dat aan het begin van dit bouwverslag staat.

Jammer. Ding staat al gebouwd natuurlijk. Dacht zelf, als je de spanten/ Kiel met een potlood afschrijf op papier heb je de contouren.
Was makkelijk geweest om later nog eentje te bouwen met eventueel aanpassingen en om een ander te plezieren haha.
Jammer joh.

Testopstelling voor straalbuizen. Straalbuizen zijn gemaakt van PVC 50mm rond.

Kan je de foto's niet als een postzegel, maar als een volwaardige foto in je draadje tonen?
Het scheelt veel doorklikken en de oplossing is simpel.
Voor het plaatsen van de foto in de tekst, ga met de cursor naar de plaats waar je de foto wilt plaatsen.
Ga terug naar de afbeelding, foto, je ziet dan een balkje met "Volledige afbeelding", klik hierop en dan komt de foto in vol ornaat in het draadje.
Succes. Henk

Speciaal voor jou in het groot nu.
Dag Henk.

Bijlagen

• E4244198-3FBB-4E7F-AF45-47E5AC1D55D2.jpeg
    E4244198-3FBB-4E7F-AF45-47E5AC1D55D2.jpeg
    73,7 KB · Weergaven: 165
Back