Xray T3 topic

Als eerste dank voor de reacties.

@Veteq: Dat idee heb ik ook.

Nu heb ik nog een vraag wat is het verschil tussen de US en EU versie , ik lees nl dat een US chassis veel stijver is en dat werkt bij mij met de FK'05 niet echt (het tapijt waar wij op rijden geeft heel weinig grip en er mag niet gesmeerd worden).
En is er van de T3 2011 wel een US spec want ik kan maar een soort vinden.

Soms is een nieuwe ook goedkoper dan de revisie van een oude.

Ik heb zelfs nog een beter alternatief:

De XRAY T3R

show.php

Nieuw en voor de prijs van een 2e handse T3'10.

In de laatste M-auto is hij getest. Met goed resultaat!

M-auto Magazine - Welkom

Halewijn

Ik heb ook met de T1R gereden voordat ik met de FK'05 ging rijden en ik heb zoiets als ik dan nu geld uitgeef voor een nieuwe dan in 1 keer goed zodat ik er weer een behoorlijke tijd mee vooruit kan.:)

volgens mij is er geen foam versie van de t3 2011.
Er was eerst sprake van wel, maar dit is later ingetrokken.:rolleyes:
Groet, Joop Voorn.

Thread: Xray T3 2011 – Coming soon
View Single Post
post_new.gif
10-05-2010, 05:21 PM #378 RC America
Tech Apprentice

Trader Rating: 0

icon1.gif

Initially there was a possibility for both an EU and US version, but with most of the racing focusing on rubber tire, there will only be one version of the 2011 Spec kit, #300017. The demand was almost exclusively for the rubber tire kits, even here in the US, so XRAY simplified the offering.

Unfortunately, that change was after our last price list update, so I will need to send out an update to our dealers to remove the previous US kit listing!
nod.gif

Bryan
user_offline.gif

RC AmericaView Public ProfileVisit RC America's homepage!Find More Posts by RC America

Groet, Joop Voorn.

Vraag me af of er ook een T3r 2011 uitkomt, met die dichte bodemplaat lijkt het mij de ideale beginnersauto.

Lijkt me wel. De T3R is medio juni '10 op de markt gekomen, dus ik verwacht medio 2 helft 2011 dat ze met een update zullen komen.

Wel een heeele mooie beginnersauto hoor. Ik mocht willen dat ik daar mee was begonnen:D hahaha

Had me een hoop Tamiya ellende bespaard gebleven;)

Hahahalewijn

Lijkt me wel gaaf om die dan te kopen en dan verder zo goedkoop mogelijk op te bouwen, Hobbywing xtreme, merkloze lipos etc... en dan kijken of ie een beetje mee komt, denk zelf namelijk precies even snel als de gewone na een dagje setup zoeken.

Ha, dan heb je toch nog een T3;).

Ik denk zelfs dat een T3R op circuit met weinig grip juist sneller is, omdat het chassie meer flex heeft dan een T3'11.

Maar aan de andere kant;

Ik denk zelfs dat een T3R op circuit met veel grip juist langzamer is, omdat het chassie meer flex heeft dan een T3'11.

Tja, het blijft toch denk ik de bestuurder die het uitmaakt. Sommige (lees de meeste) zullen altijd nog sneller zijn met een T3R dan ik met een T3'11;)

Hahahalewijn

Lijkt me wel. De T3R is medio juni '10 op de markt gekomen, dus ik verwacht medio 2 helft 2011 dat ze met een update zullen komen.

Ze zijn nooit zo aan het update met de TxR serie en geven de normale serie toch altijd wel een hogere Prio.

Bij de R serie laten ze het model ongeveer een 2 jaar bestaan. Dit was bij de T1R, T2R, T2R Pro en waarschijnlijk ook bij deze T3R. Dat zou betekenen dat pas op zijn vroegst halverwege 2012 een nieuwe R serie chassis gaat komen.

Maar ja wie weet veranderen ze de strategie en komt er wel een nieuwe in 2011.

Gisteren de nieuwe T3 '11 bij mijn lokale modelbouwwinkel gehaald:D:D:D.

Maar waar ik erg over verbaasd ben is, dat de afbeelding op de doos nog de T3'10 is.....:confused::confused::confused:. Echt waar!

De doos moest dus wel even in de winkel nog open om even echt te kijken of het daadwerkelijk de t3'11 was. En jahoor, gewoon de T3'11.

Slechte marketing van XRAY.

Ik kan op de www geen afbeelding vinden, dus ik zal kijken of ik zsm een foto kan maken van de box.

Halewijn

Ik heb de box op de foto gezet, ziehier de T3'11 in een box met een T3'10 op de voorkant.....:confused:

IMG_2863.jpg

IMG_2865.jpg

IMG_2866.jpg

Snapt iemand dat nu??

Halewijn

Staat duidelijk spec 2011 op dan mag je wel verwachten dat de juiste erin zit. Ze zullen vast hun redenen hebben om de doos niet aan te laten passen met de 2011 erop. Tijd en kosten besparen?

Zolang de juiste auto er maar in zit toch? Van een juiste plaatje op de doos ga je echt niet sneller over het circuit ;-)

In andere gevallen zetten ze wel is de Proto op de doos. Dan klopt het ook niet met wat er in de doos zit. Dit soort dingen gebeuren wel vaker. Koop een Associated B4 FT en de Standaard versie staat erop.

?? Wat raar mijn doos klopt wel !!! :p
ik denk dat jij een echte Collectes,item hebt ;);)
Gr Richard van gelder

Shit, moet ik er nog een kopen en deze onaangeroerd in de doos houden.

Misschien wordt hij dan over 20 jaar wel het dubbele waard en kan ik hem verkopen op een beurs voor verzamelaars van oude unieke RC modelautodozen. Euh, wacht eens even.... dan had ik toch met de chassie kunnen rijden toch... het gaat om de doos.... shit....;)

Halewijn

Shit, moet ik er nog een kopen en deze onaangeroerd in de doos houden.

Misschien wordt hij dan over 20 jaar wel het dubbele waard en kan ik hem verkopen op een beurs voor verzamelaars van oude unieke RC modelautodozen. Euh, wacht eens even.... dan had ik toch met de chassie kunnen rijden toch... het gaat om de doos.... shit....;)

Halewijn
ach joh!!
je kan er rustig me rijden een Xray (Rolex) is naar 20 jaar rijden nog bijna nieuw.:yes:

Hahaha vet die doos.

Ik heb dit zelf ook eens gehad maar dan met een doos van de 007 met een normale T2 erop.
Heb helaas de doos weg gedaan.

Gr Patrick

Halewijn mijn T3 2011 is het zelfde als de jouwe, zit een sticker op met specs 2011.......hadden gewoon dozen over van de 2010 versie en dit is goedkoper dan nieuwe dozen laten maken...

Back