Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De vraag is wat wil je er mee doen? Onroad of echt offroad? Snelheid of controle? Veel of weinig onderhoud?Bedankt voor de tips, ga ik daar eens naar kijken!
Bij deze nog een filmpje, inclusief stukje op twee wielen rijden.
Ik denk dat 5 jaar wellicht nog iets te jong is voor een hobby RC, of je zoontje moet al goede controle hebben. Mocht je toch kiezen voor een hobby grade, zou ik zeker voor yellow RC kiezen. Onderdelen overal te krijgen en niet duur. Makkelijk te vervangen.M'n jongste zoontje van 5,5 wil graag een RC auto als nieuwjaarsgeschenk.
Na wat zoekwerk kwam ik uit op de Yellow RC Racers. Lijken me leuke instappers. De prijs ligt wat hoger dan een "speelgoedauto", maar mag er dan ook een betere kwaliteit van verwacht worden?
Ik lees wel interessante zaken: Lipo ipv NiMH, wisselstukken beschikbaar (makkelijk?)
Is zo'n karretje handelbaar in de handen van een 5 jarige? Ik heb het dan wel over de brushed versie die volgens de spcs 35 km/u haalt, terwijl de brushless versie tegen de 50 km/u zit (en dat lijkt me dan weer te snel). Kan je met een 1/12 schaal auto in de tuin (kort gras) rijden?
E-revo zijn geweldige auto's. Klein, maar oersnel en degelijk.Van beide zoek ik wat eigenlijk, onroad en offroad. De HPI ziet er goed uit ja! Ik kwam ook de Traxxas E-Revo 1:16 tegen. Ik weet niet of LRP een gangbaar merk is? De LRP S10 Blast BX2 lijkt me ook wel wat!
Meeste ontvangers hebben dit wel, gewoon van te voren even checken. En als het om de looks gaat, koop er een nieuwe body bij in een beatle vorm, leuk om te hobbyen.Bedankt voor de input RuudIk ga er nog eens wat nachtjes over slapen. Het is jammer dat Carson slecht te boek staat, de Beat Warrior vind ik een mooi ding! Nog een vraag met betrekking tot de wat uitgebreidere wagens; hebben deze allemaal een vrije poort op de ontvanger om verlichting op te knutselen?
Slash is denk ik de meest verkochte offroad auto en niet zonder reden, gewoon heel degelijke auto. Qua looks niet mijn auto, anders had ik een slash gedaan ...Ik vond de mini Revo niet echt wat, zat heel lastig in elkaar, en ging vrij snel stuk.
Maar met de nieuwe bulkheads zijn ze misschien beter geworden.
Dan zou ik voor een Slash 4x4 oid gaan.
De LRP's zijn ook prima auto's, alleen zijn onderdelen wat duurder.