Yellow RC Racer series (Rock Racer)

We zijn wel lekker offtopic bezig hier haha.
Ik wacht mijn yellowrc auto`s af tot ze weer hier zijn .
En dan kunnen we weer rijden...

Die Yellow Dune Racer XL zit er wel mooi uit hoor !!!
full

Laatst bewerkt door een moderator:
Grappig.

Al heb ik liever een goed rijdende baksteen dan een mooie kar die veel technische problemen geeft als ik dit topic zo doorlees.. :)

Het oog wil ook wat, oke met een steen door de straat is ook wel kikken.
Misschien hebben ze geleerd van het eerste model.
Ik wacht eerst de specificaties af van de Dune Racer XL voor ik koop.

c79510e85710658adba19ea201d15b53.jpg

089cf9811a4ae828d5adf8eb53857e94.jpg

"Nee hoor, ik heb niet gebotst..."
right!

Zonder dollen: zoonlief heeft uiteraard een boom, stoeprand of glijbaan ge ramt. Toch ben ik nog steeds tevreden over de auto. Alles wat (buiten bovenstaande foto) vervangen is was logicshe gebruikschade.
Ik heb trouwens wel de diff gelocked. Klodder play-doo op de tandjes werkt prima. de auto loopt veel makkelijker door t hoge gras en over kluiten. Aanrader.

Lijkt wel alsof ie achteruit ergens op is gebotst.. Tenminste als ik de shocktower brace zo zie lijkt het alsof hij met het rechter voorwiel(vanaf achter gezien) achteruit ergens is blijven haken.

c79510e85710658adba19ea201d15b53.jpg

089cf9811a4ae828d5adf8eb53857e94.jpg

"Nee hoor, ik heb niet gebotst..."
right!

Zonder dollen: zoonlief heeft uiteraard een boom, stoeprand of glijbaan ge ramt. Toch ben ik nog steeds tevreden over de auto. Alles wat (buiten bovenstaande foto) vervangen is was logicshe gebruikschade.
Ik heb trouwens wel de diff gelocked. Klodder play-doo op de tandjes werkt prima. de auto loopt veel makkelijker door t hoge gras en over kluiten. Aanrader.

Ja dit ken ik ook de streetracer van mijn zoon had dit ook..
en nergens tegenaan gereden, later was het de lantarenpaal die niet aan de kant wilde.
Een beetje sleutel werk en een nieuwe onderplaat.
En ik zou een aluminium servo coverplaat nemen
YEL12212 1/12 racer Allu servo cover.

Gr Mario

Back